NJIHOVO OBJAŠNJENJE

Croatia Airlines odgovorila Jacquesu koji je bio frustriran nakon leta u Rim

jacques houdek
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
1/6
16.09.2016.
u 10:23

Objašnjavaju kako linija s međuslijetanjem postoji kako bi se Split i Dubrovnik, a ne samo Zagreb, moglo povezati s europskim destinacijama.

Nakon što se pjevač Jacques Houdek na Facebooku požalio na zrakoplovnu tvrtku Croatia Airlines jer, kako tvrdi, nisu najavili da let nije direktan, stigao je odgovor iz te tvrtke.

Jacques je bio jako isfrustriran jer je zrakoplov na letu iz Zagreba prema Rimu stao u Splitu i Dubrovniku. 

– Osim što niste imali pojma o tim stajanjima, vi morate, iako niste stigli na svoje odredište – napustiti avion, uzeti sve svoje stvari, vratiti se autobusom do zgrade aerodroma, iznova proći sigurnosne provjere, pa onda laganom šetnjicom opet do čekaonice i ponovnog boardinga na isti avion kako biste sjeli na isto sjedalo? Nikada u životu (a letim 15 godina na sve krajeve svijeta) nisam ovakvo nešto doživio – napisao je Jacques.

Iz Croatia Airlinesa objavili su mu kako im je žao "zbog nesporazuma do kojeg je došlo prilikom kupnje karte".

– Let iz Zagreba za Rim (OU 380) direktan je let (ne i non-stop let) s međuslijetanjem u Splitu ili Dubrovniku. Na našoj web-stranici tijekom procesa kupnje karte u više navrata pojavljuju se napomene o međuslijetanju, a u procesu kupnje preko mobilne aplikacije ta se napomena pojavljuje u trećem koraku – napisali su u odgovoru Jacquesu.

Objašnjavaju kako linija s međuslijetanjem postoji kako bi se Split i Dubrovnik, a ne samo Zagreb, moglo povezati s europskim destinacijama

– Zbog činjenice da je riječ o kombinaciji domaćeg leta Zagreb – Split ili Dubrovnik i međunarodnog leta Split ili Dubrovnik – Rim, tijekom slijetanja u prvoj domaćoj zračnoj luci putnici moraju proći proces prijave i ponovnog ukrcaja, zbog prelaska međunarodne granice. Shvaćamo kako ta procedura može inkomodirati putnike, ali međunarodne sigurnosne procedure moramo poštovati – stoji u odgovoru.

>> Jacques Houdek obrušio se na Croatia Airlines: U 15 godina nisam doživio ovako nešto!

Komentara 20

SM
SmellsLikeŠit
10:48 16.09.2016.

A zašto putnici tijekom ukrcaja u ZG ne prođu taj proces. Nego ponovno moraju ulaziti i izlaziti?

SA
Samoborac74
11:12 16.09.2016.

Da je debeljko sam rezerviao let znao bi da linija ou380 i ou 381 već 20 godina leti na taj način.

Avatar zgdomorodac
zgdomorodac
17:39 16.09.2016.

lijepo su mu odgovorili al zvijezda je ljuta a zanimljivo je kaj bi trebal imat sluha pa slusat najave leta pa vidimo da se nitko drugi nije bunil osim njega svjetekog putnika ha veli putoval je na sve krajeve svijeta kaj je tak dobra lova na estradi

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije