Dnevnik u 19 sati Hrvatske radiotelevizije jučer je bio najgledaniji od triju središnjih informativnih emisija nacionalnih televizija, pokazuju podaci tvrtke AdScanner, a isto su nam potvrdili i njihovi glasnogovornici.
Tako je jučerašnje izdanje Dnevnika zabilježilo gledanost od 13.2 % AMR-a te 28.9 posto udjela u gledanosti (SHR), dok su konkurentske informativne emisije imale gledanost od 9,92% AMR-a odnosno 8,50% AMR-a. Osim središnjeg Dnevnika, visoku su gledanost zabilježili su i neki drugi sadržaji javnog servisa, poput kviza Potjera sa 11,37 posto AMR-a te prijenos utakmice Lige Prvaka između Manchester Uniteda i PSG-a sa 9,60 posto AMR-a.
Podsjetimo, kada se radi o mjerenju gledanosti i obradi podataka, RTL i Nova TV ostali vjerni agenciji AGB Nielsen, HRT je prešao na AdScanner.
– Želimo naglasiti da je HRT, kao uostalom i krovna udruga, Agencija za elektroničke medije (AEM) – prešao na suradnju s nezavisnom agencijom AdScanner. Razlog tome je činjenica da je agencija AGB Nielsen, s kojom je HRT-u istekao ugovor još 1. travnja, mjerila gledanost na bazi 820 kućanstava, odnosno oko 3000 ljudi koji su putem peoplemetara pratili program u zemaljskom odašiljanju, a agencija AdScanner obuhvaća čak 300.000 ljudi koji program prate putem kabelskih i IPTV-platformi, objasnili su nam s HRT-a - rekli su nam u listopadu s HRT-a.
kakve gluposti. brkate kruške i jabuke u istraživanju gledanosti. dajte se više propisno informirajte što je šta, pa onda pišite tekstove ili napišite pošteno pod naslov promo članak