Svijet je na koljenima zbog krize prouzročene pandemijom koronavirusa. Nijedna industrija nije pošteđena, a tek mali uvid u posljedice za modni svijet dao nam je dizajner Aleksandar Šekuljica, jedan od osnivača modnog brenda ELFS. Naime, iako im posao pati kao i svima, ovih dana stižu im i brojne čestitke jer se njihov brend može vidjeti u najnovijoj Netflixovoj seriji „Women Of The Night“.
– Radnja te epizode odvija se u Hrvatskoj, a kako bi priča bila autohtona, producenti su poželjeli ELFS kao najpoznatiji hrvatski modni brend uvrstiti u priču – otkriva nam Šekuljica, dodajući da se radnja po scenariju djelomično odvija u prodavaonici luksuzne odjeće, a uz njihov pristanak to je postao njihov ELFS dućan. To je, kako kaže, prvi put da se dućan nekog domaćeg modnog brenda pojavljuje u stranoj seriji. – Inače smo se navikli da se takve radnje odvijaju u dućanima stranih modnih marki pa je to iznenađenje još veće. – Za taj projekt kontaktirala nas je hrvatska koprodukcija Nukleus film i zamolila nas da posudimo inventar ELFS-a, od kojeg su oni složili imaginarni dućan na vlastitom setu – objašnjava Aleksandar Šekuljica i priznaje da to nije bio nimalo lak zadatak.
Dodatno osnaživanje
– Gotovo smo odustali od tog pothvata jer se u jednom trenutku sve učinilo prekomplicirano zbog nekih uvjeta, ali ipak smo se usuglasili i drago nam je da je tako – kaže Aleksandar te dodaje da su njihove kreacije uglavnom prisutne u domaćim filmovima i serijama, a broj 1 zasigurno im je pojava dizajna u seriji „Larin izbor“.
Ovo su ljubavni brodolomi koji su obilježili domaću scenu.
Premda nikome u ovo vrijeme nije lako, ELFSi su izričito entuzijastični, a kao najveći izazov kreiranja navode – dobar Wi-Fi. – Ne žalimo se zasad, sve teče dobro i vjerujemo da će nas ovo dodatno osnažiti. Kreiramo punom parom! – ponosno kaže Aleksandar i dodaje da je riječ o proljetnoj kolekciji koja je dostupna na njihovoj web-stranici te zimskoj koja stiže na jesen i za koju se nada da će biti dostupna u otvorenim dućanima od Zagreba, preko Rijeke do Splita. Sada im je jedina opcija prodaje web-trgovina. – Sjećam se početaka naše internet-prodaje prije pet godina i prvih newslettera te upitnika kolega koji su nam govorili: „Što će vam to?“ i „Tko kupuje robu bez probe?“...
Promjene nakon pandemije
– Danas smo ponosni na taj potez i već smo duboko u priči jer modni se biznis među prvima preselio online, pa ipak mi stvaramo trendove – sa smiješkom govori dizajner i dodaje kako će se modni svijet, baš kao i sve druge gospodarske grane, promijeniti nakon ove pandemije.
– Svijet mode nakon pandemije zamišljamo reducirano i oslabljeno jer luksuz, što moda po definiciji jest, uvijek prvi „nadrapa“ u krizama kakve nam tek očito slijede – poručuje za kraj Šekuljica i dodaje da ne treba gubiti optimizam ni osmijeh, makar se on krio iza maske.