Plemeniti cilj

Idealan poklon za blagdane Lane Jurčević kojim darivate i mališane s urođenim srčanim manama

Lana Jurčević
Foto: Viktor Drago/Goran Matijašec
1/6
21.12.2015.
u 12:00

Pjevačica je dizajnirala narukvice Love, a od prodaje svake narukvice dio prihoda ide neprofitnoj udruzi "Veliko srce malom srcu"

Da Lana Jurčević može sve što poželi uvjerava nas iz vikenda u vikend u HRT-ovu showu "Ja to mogu". Jednako uspješna pokazala se i u dizajniranju narukvica pod imenom Love, u suradnji s Divom i drogerijama Kozmo.

- Željeli smo stvoriti nešto što će biti jednostavno i nosivo u svim situacijama i što će nam, s druge strane, svima biti podsjetnik da širimo ljubav. Upravo zbog toga na malom prstenu, na svilenom koncu, piše riječ "love", odnosno "ljubav", kaže nam Lana.

Narukvice su idealan dar za predstojeće blagdane, jer kupnjom darivate više nego samo jednu osobu. Cijena im je 99 kn.

- Deset kuna od svake narukvice ide udruzi "Veliko srce malom srcu". Važno je dati takvu vrstu podrške, kaže pjevačica.

Riječ je o neprofitnoj, humanitarnoj udruzi liječnika, zdravstvenog osoblja i roditelja djece s prirođenim srčanim manama i drugim bolestima. Jedna je od najstarijih udruga u Hrvatskoj, a osnovni su joj ciljevi razvijanje svijesti o potrebi ranog utvrđivanja srčanih mana, potpora njihovu pravodobnom i pravilnom liječenju, prikupljanje sredstava za uređaje, pomagala i lijekove te pružanje psihološke pomoći roditeljima djece sa srčanim bolestima i manama.

>>Lana Jurčević predstavila kolekciju narukvica 'Love by Lana'

>>Diva i Kozmo predstavili kampanju "Be engaged" s Lanom Jurčević u glavnoj ulozi

Komentara 4

NE
neolex
16:28 21.12.2015.

Da je to plemenit cilj onda ne bi komadić špage i 2 karike koštao 99 kn,nego 15, Al očito se cilja na humanost naivnog naroda koji bi trebao bit plemenit pa dati Lani-sirotici 89 kuna

KI
killthesnake
13:00 21.12.2015.

Dajte se uozbiljite , 100 kuna za 20 cm konca komad zeljeza

GV
golub Vaso
21:11 26.12.2015.

Ovu slušaju djeca iz osnovne škole, a ona uvijek više gola nego obućena. Marketing joj je obrnuto proporcionalan kvaliteti i rasponu glasa.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije