IVANA MIŠKOVIĆ

Naša influencerica u Miamiju nakon upozorenja za uragan: 'Nije mi bilo svejedno, nisam oka sklopila'

Foto: Privatna arhiva
19.08.2024.

Naša modna influencerica u svom je duljem boravku u Americi jedan mjesec posvetila gradu na Floridi poznatom po opuštenom stilu života

Halo, halo, čujemo li se? Zagreb zove Miami! Javlja nam se popularna modna influencerica Ivana Mišković koja će još barem mjesec dana boraviti u ovoj američkoj "ljetnoj utopiji" od grada.

- Tako je! U SAD-u ću ostati nekoliko mjeseci, ali nisam sigurna hoću li cijelo vrijeme biti u Miamiju. Miami zaista nudi širok raspon mogućnosti zabave i atraktivnih turističkih atrakcija te definitivno opravdava epitet metropole opuštenog i živopisnog života začinjenog latino kulturom. Najviše mi se sviđa energija kojom svaki kutak odiše, sve je živo 24/7 i nema stajanja. Ni spavanja. No, unatoč bogatoj klupskoj sceni, svi u Miamiju slijede koncept "healthy livinga". Ima pregršt mjesta za rekreaciju sa svim mogućim sportskim aktivnostima koje vam mogu pasti na pamet, od pilatesa, plesa, kickboxa, tenisa, golfa, a nemoguće je prošetati Ocean Driveom bez da vidite istrenirane muškarce i žene koji trče. Ja sam se pronašla u tenisu kojem sam se vratila nakon deset godina i malo-pomalo hvatam korak, ali još sam daleko od najbolje forme. No, kako kaže moj trener "Practice makes perfect" pa eto, vidjet ćemo. U svakom slučaju, doma ću se vratiti u dobroj teniskoj formi - priča nam Makaranka sa zagrebačkom adresom, a kako je točno došla na odluku da otputuje sama u ovu daleku zemlju otkriva u nastavku razgovora.

- Na odluku da otputujem ovako daleko sam došla zbog duže kreativne blokade, ne samo u poslovnom, nego blokade i u privatnom životu. Jednostavno sam osjećala da je došlo vrijeme za promjene i "fresh start" jer sam predugo bila u svojoj zoni komfora, a onda nema mjesta za napredak, razvoj i učenje. Mislim da je izlazak iz nje važan kako bismo napredovali kao osobe, a onda i u drugim aspektima života jer jedinstvena iskustva otvaraju vrata novim idejama koje nas inspiriraju i pokreću. Ovo se ne odnosi samo na posao, već i na odnose s bliskim ljudima, hobije, zdravlje i ostale segmente života tako da sam sigurna da ću na ovom putovanju stvoriti predivne uspomene za cijeli život koje ću prepričavati djeci i unucima - kaže te dodaje: - Otputovala sam sama, najlakše mi se za putovanje dogovoriti sama sa sobom...

Foto: Privatna arhiva

Kada je riječ, pak, o znamenitostima u ovom gradu, a koji je smješten u jugoistočnom kutu američke savezne države Floride, njih je definitivno na pretek. - Prva postaja mi je bio Design District koji je posvećen inovativnoj modi, dizajnu, umjetnosti, arhitekturi i zaista je inspirativan, a nudi i odličan shopping ako ste u potrazi za luksuznim krpicama. Druga postaja mi je bila vožnja zaljevom Biscayne Bay gdje možete prokrstariti pokraj Venetian Islanda i South Beacha i diviti se kućama bogatih i slavnih. Samo ću vam reći da Shakira ima jednu od najljepših kuća koju sam ikad vidjela. Naravno, ispred je bila parkirana i prigodna jahta. Za sve ljubitelje umjetnosti, ali i one koji nisu, a žele to promijeniti, Muzej Suvremene umjetnosti je nezaobilazna stanica. Poznat je po svojim provokativnim i inovativnim izložbama. Svake godine ima osam do deset instalacija, a stalni je dom za više od 400 umjetničkih djela s potpisom poznatih umjetnika kao što je Keith Haring. Nisam propustila posjetiti ni Little Havanu koja je doslovno Kuba u malom. Latino glazbu inače volim, a kad joj dodate kubansku kavu, povijesno kazalište Tower Theater i stare murale, zaista imate posebno iskustvo. Kad smo kod murala, Wynwood Walls je nezaobilazno mjesto za sve ljubitelje ulične umjetnosti i definitivno opravdava epitet najšarenijeg kvarta u Miamiju - opisuje 29-godišnjakinja koja punim plućima uživa u gradu koji broji otprilike 450 tisuća stanovnika...

- Trenutno većinom provodim dane na Ocean Driveu jer mi je to najbliže doma, a pokušavam svako popodne iskoristiti i barem nakratko uživati na South Beachu. Što se tiče restorana i kafića, nezaobilazna postaja je famozni Versace Mansion, odnosno Casa Casuarina. Godine 1992. ju je kupio Gianni Versace i renovirao prema vlastitom ukusu tako da je Casa Casuarina prepoznatljiva prema osebujnom stilu. Trenutno je hotel i restoran koji, osim izvanrednim interijerom, oduševljava i gastronomskom ponudom te atmosferom. Imala sam priliku ići u dnevnoj i noćnoj varijanti, ali moram reći da je noćni ugođaj ipak nešto posebno. Kad smo kod uređenja, moram spomenuti i 1 Hotel South Beach čiji će interijer s potpisom Meyer Davisa, oduševiti sve koji vole tihi luksuz inspiriranim prirodnim materijalima. Što se tiče kafića i pijenja prve jutarnje kave, ne propuštam otići u Rosetta Bakery jer ne mogu zamisliti ispijanje kave bez doze slatkog, a Rosetta je mjesto gdje će svatko pronaći nešto za sebe. Sigurna sam da ne postoji Europljanin kojeg ne bi oduševila ponuda i okusi - ističe atraktivna Ivana koja na društvenoj mreži Instagram broji više od čak četrdeset tisuća vjernih pratitelja.

Istaknula je dodatno i to kako inače nije spontana u planiranju putovanja, a posebice kada su u pitanju velike životne odluke poput ovog putovanja, a i dugog boravka u prekooceanskoj zemlji te na drugom kontinentu. - Cijeli proces planiranja ovog putovanja razradila sam za dva mjeseca do najsitnijeg detalja. Osim što sam sve trebala isplanirati, pripremila sam se i na let koji je sveukupno trajao 11 sati. Krenula sam u 7:45 h iz Splita, a connecting je bio moj rodni grad Frankfurt. Bilo me strah da neću imati dovoljno vremena za sve jer je layover trebao biti samo 50 minuta, no na kraju nam je let kasnio tako da sam se stigla odmoriti prije nastavka putovanja. To mi je bilo prijeko potrebno s obzirom na to da let Frankfurt - Miami traje devet sati. U Miami sam sletjela po njihovom vremenu u 16:30 sati i čim sam se nakon sat vremena dočepala kreveta, spavala sam do sutradan, s obzirom na to da je u Hrvatskoj tad već bilo 23:30 h, a ja sam bila na nogama od noć prije jer od uzbuđenja nisam oka sklopila ni noć prije ni u avionu - prisjeća se Ivana koja trenutno ondje boravi skoro mjesec dana.

A kakvi su Amerikanci i jesu li gostoljubivi, objašnjava u nastavku. - Amerikanci su (pre)ljubazni općenito jedni prema drugima, a posebno prema turistima. Jako su gostoljubivi, ponekad mi se čini i pretjerano. Jedino što ne možete od Amerikanca očekivati je da vas počaste bilo čim, najvažnija stvar im je da kad plaćate - podijelite račun. Ono što mi je zanimljivo jest da vam neprestano daju komplimente. Doslovno dok hodate ulicom dobacuju vam i muškarci i žene s pohvalama za outfit, frizuru i slično. No, kao što sam rekla, ponekad je to zaista pretjerano jer ne djeluje iskreno. Ono što mi se sviđa kod njih kao domaćina je definitivno njihova nepristranost koju nisam imala baš prilike doživjeti kod nas, ali ni u Europi - objašnjava Mišković te nam govori i svoje mišljenje, smatra li Ameriku doista, kako se priča, "obećanom zemljom".

VEZANI ČLANCI:

- Ne mislim. Možda u prošlosti kada su kod nas bile lošije gospodarske prilike, a ljudi su bili skloniji vjerovati "American Dreamu". No ja trenutno ne mogu reći da mi opravdava epitet "obećane zemlje". Istina je da nudi mnoštvo prilika, no ipak ekonomska situacija nakon pandemije nije bajna, cijene su jako visoke, a koliko znam od nekoliko ljudi koje tu poznajem, plaće su se vratile na isto - ističe Ivana, inače velika zaljubljenica i u gastronomiju. - Gastronomska ponuda je ovdje zaista izvrsna - dosadašnji favoriti su mi ravioli i sladoled od jagode is Versace Mansiona, Crispy Calamari iz Adrift Mare restorana, kroasani iz Rosetta Bakery & bageli iz El Bagel. No, za spomenute bagele se pripremite čekati u redu i po sat vremena - govori Ivana te čitateljima Večernjeg lista preporučuje da je za razgledati Miami dovoljno otprilike tjedan dana, ovisno o afinitetima pojedinca.

FOTO Influencerica Ivana Mišković posjetila je Miami!

- Sigurna sam da u tjedan dana stignete vidjeti i iskusiti sve što Miami nudi. No, nije na odmet ostaviti još nekoliko dana više pa spojiti putovanje u Miami s putovanjem na Bahame, Key West i Orlando jer vas samo par sati dijeli od potpuno novih i različitih iskustava. Ono na što svi posjetitelji Miamija trebu obratit pozornost ako putuju u ljetnim mjesecima su, a što drugo nego visoke temperature! Temperature su prilično visoke, ali to ne bi bio problem da nije visoka i vlažnost zraka tako da bi moja preporuka za posjetiti Miami bila između listopada i svibnja. Većina trenutno dane u Miamiju provodi doma pod klimom ili na lokacijama po Europi s obzirom na to da su trenutno, osim nesnosnih ljetnih vrućina, problem i dosadni komarci. Da ne spominjemo opasnost od uragana koja prestaje tek početkom listopada. Prije nekoliko dana sam prvi put doživjela upozorenje za uragan, i moram priznati da mi nije bilo nimalo svejedno - cijelu noć nisam oka sklopila. Srećom, to je bilo samo upozorenje tako da nikakvih ozbiljnih posljedica nije bilo, osim par slomljenih palminih grana koje su me dočekale ujutro na balkonu - upozorava Ivana, koja je inače oduševljena florom i faunom Miamija.

- Mogu reći da sam do sada posjetila više od dvadeset zemalja, a nadam se da ću brojku 30 prijeći prije svoje tridesete godine. Jako volim ne samo putovati, nego i živjeti na različitim lokacijama jer smatram da nas ništa ne obogaćuje kao izlazak iz vlastite komfor zone. Mogla bih zamisliti svoj život ovdje u Miamiju, ali ne i na neke duže staze. Život u SAD-u gledam kao na vlastitu priliku za rast i razvoj te širenje vidika dok sam još slobodna i nemam partnera kojem trebam prilagoditi svoj životni stil. No, jednog dana kad zasnujem obitelj željela bih voditi miran život u nekom manjem gradu u Hrvatskoj - ističe popularna influencerica te za kraj dodaje i koje su joj zemlje na njezinoj bucket listi. - Ostale zemlje koje želim uskoro posjetiti su Japan, Dubai i Bali, a koji su mi već godinama na listi želja, ali vidjet ćemo kojim ću ih redoslijedom posjetiti - zaključuje.

VIDEO: Baby Lasagna zapalio atmosferu na zadarskom Forumu, publika mu posvetila transparente