Limona zna gdje je najbolja zabava ovog ljeta te je sve prave ljubitelje Limone odlučila nagraditi i uz vrhunsko osvježenje priuštiti im i vrhunski glazbeni doživljaj. Limona te poziva da sudjeluješ u natječaju putem Facebook aplikacije: prvo nagradno kolo počinje 24. lipnja 2014. i traje do 07. srpnja 2014. godine, a pobjednika Limona nagrađuje sa dvije ulaznice za Ultra Europe festival u Splitu. Drugo nagradno kolo počinje 07. srpnja 2014. godine i traje do 21. srpnja 2014., a Limona pobjednika nagrađuje sa dvije ulaznice za Sziget festival u Budimpešti.
Kako do karata?
Za ostvarivanje dobitka u nagradnom natječaju "Limona te vodi na Sziget/Ultru" potrebno je kupiti bilo koje pakiranje Limona proizvoda i kliknuti na tab "Limona te vodi..." na Facebook stranici 'Limona Hrvatska' te upisati broj fiskalnog računa i ostaviti svoje osobne podatke (ime, prezime, adresa, e-mail adresa, telefonski broj). Račun je potrebno sačuvati sve do proglašenja pobjednika. Da bi se kvalificirao za osvajanje nagrade, potrebno je i napisati kratak tekst o tome kako baš tebe Limona osvježava! Najkreativniji odgovor prema mišljenju žirija osvaja nagradu.
Dakle, sve što trebaš napraviti u naredna 4 tjedna jest uživati u Limoni i razmisliti o tome koga ćeš povesti sa sobom, a Limona će se pobrinuti za sve ostalo!
Kao jedan od sponzora projekta “Ljeto u MSU” Limona će također svojim fanovima na Facebook stranici svaki tjedan dijeliti ulaznice za koncerte Bambi Molestersa, Elementala, Gustafa, Urban&4 i Jinxa koji se u sklopu “Ljeta u MSU” održavaju na krovnoj terasi Muzeja za suvremenu umjetnost.