“Moda mora ići dalje” parola je ispisana na haljinicama koje nose hostese, ali i organizacijski tim Dreft Fashion Weeka Zagreb. U pravu su, moda uvijek ide dalje, uvijek se vraća i svašta trpi. I zato je nakon prve večeri, u kojoj smo doznali da se rukavi haljine mogu sašiti i tako da prave grbu na leđima, kao melem na ranu stigla revija gosta iz New Yorka Victora de Souze.
Razderana svila
U njoj je sve bilo savršeno, od autorske vizije, preko izvedbe, do konačnog dojma koji je kolekcija ostavila na pisti. Trebalo je samo uživati. Na žalost, baš će De Souza po krajnjem pehu pamtiti Zagreb, jer manekenka je, izlazeći na pistu, poderala prekrasnu krinolina haljinu, onu po kojoj je u Zagrebu napravljena i posebna fashion torta.
Kreatoru se mora priznati da je stoički izašao na defile iako mu je zbog štete srce vjerojatno preskočilo koji udarac. Uz to, njegova haljina, a on je kreator koji radi i za Sarah Jessicu Parker, prodaje se preko Facebookove stranice Fashion Weeka, a prihod ide u humanitarne svrhe.
Vulgarizirane obline
Sve ostale kolekcije koje smo sinoć vidjeli u Hypo centru tek su djelomično uspješne. Natalio Đangradović, Iva Karačić i Irena Berišić Turk dobro su odradili dijelove svojih kolekcija iako nemaju kompletnu i zaokruženu priču. No, novi kreatorski pokušaj Martine Sporiš pamtit ćemo kao uvođenje negledljivog horora u hrvatsku modu, jer komade koje je ona pustila na pistu ne bi odjenula ni mama obitelji Adams. Podjednako je promašila i Marta Buzolić igrajući na kartu seksi sekretarica iz “Momaka s Madisona”. Umjesto profinjenog i prigušenog seksepila, lošom je modom uspjela tek vulgarizirati ženske obline umjesto da ih proslavi.
užas!!!! koja tragedija!!!!