INMUSIC

Matt Berninger iz The National ima energije kao Ivo Josipović, najbolji nastup imali su Viagra Boys

Zagreb: Viagra Boys nastupili na 16. izdanju InMusic festivala
Foto: Luka Antunac/PIXSELL
1/19
25.06.2024.
u 10:36

Punoljetni 16. INmusic otvoren je pred dvadesetak tisuća posjetilaca koji su uživali u festivalu bez kojeg je Zagreb lani bio kao „bez noge“. I veliki broj inozemne publike opet je potvrdio atraktivnost INmusica, a ako oni dolaze ovamo, logično je očekivati da dođu i tisuće domaćih „turista“

U ponedjeljak popodne nastupom domaće postave TV Eye s glumcem Miranom Kusrspahićem u glavnoj ulozi prednjeg čovjeka za mikrofonom, na „srednjoj“, World Stage pozornici jarunskog otoka započeo je 16. INmusic festival. No, INmusic zapravo je postao punoljetan, jer se održava od 2006. godine, sa stankom u vrijeme pandemije i lani. 

Kako je to već izgleda uobičajeno za neka izdanja INmusica, vremenske prilike u Zagrebu promijenile su se dan prije početka festivala, ali zapravo je bilo ugodnije na 25 stupnjeva celzija nego na paklenim vrućinama koje su vladale do nedjelje. Kiše nije bilo, pa je oko dvadesetak tisuća posjetilaca prve večeri festivala šetalo Jarunom i na tri glavne pozornice, uz puno popratnog sadržaja i gastronomske ponude kakva priliči festivalskim događanjima ovakvog ranga i programom do ranih jutarnjih sati, uživalo u festivalu bez kojeg je Zagreb lani bio kao „bez noge“. 

Naravno, mogli ste gledati i nogometnu utakmicu Hrvatska-Italija u prvom šatoru poznatom po Silent Partyjima - dapače, par stotina ljudi je i gledalo - ali onda ste na glavnoj pozornici morali propustiti nastup Viagra Boysa, a to nije bilo uputno, jer radilo se o fenomelnalnom nastupu, najboljem prve večeri festivala.  Dvojac iz Sleaford Mods prije njih donio je svoj mrkli britanski electro-punk na najveću pozornicu još po dnevnom svjetlu, a u isto vrijeme mogli ste na trećoj, Hidden Stage pozornici vidjeti par bendova Supervala. 

GALERIJA: Ovo su supruge i partnerice naših reprezentativaca: Predivne dame najvjernija su im podrška s tribina

Zagreb: Viagra Boys nastupili na 16. izdanju InMusic festivala
1/61

I Sleaford Mods i Viagra Boys donijeli su drugačiji zvuk festivalu i primjer su zašto ovakvi skupovi nude publici mogućnost iz „kućnog dvorišta“ gledati bendove za koje bi inače morali putovati po EU. Ali, Viagra Boys ostaju koncert večeri. Raspojasani i životni taman koliko treba, sa pjevačem tetoviranog golog torza, ali i 20-ak kila više od Iggyja Popa, pokazali su se životnima, iskrenima i rabijatnima. Da nisu rekli, ne bi znali da je originalni gitarist završio u bonici, a ovaj sinoć prvi puta stao na binu sa njima, i u društvu saksofonista odvalio sjajan duel u jednom trenutku sat i pol nastupa.

Nakon njih i jedan od najdražih mi američkih bendova Gaslight Anthem na World Stageu, kojima je i Springsteen dolazio u goste na koncertima, djelovao mi je pomalo mlako i radiofonično, iako su s 15 pjesama odradili solidan nastup, završivši s „59 Sound“ svojim najpoznatijim hitom. Na zahtjev iz publike izveli su ad hoc i „Blue Jeans & White T-Shirts“, tipičnu New Jersey baladu o Asbury Parku, za kjoju je pjevač i gitarist Brian Fallon stavio na glavu i bijeli šešir koji mu je „Paul“, taj koji je zaželio pjesmu, dao iz publike. 
Prije njih u trećem šatoru nastupio je Nemanja pred dosta publike, a Lenhart Tapes kasnije, ali to je već bilo u vrijeme sjajnih Viagra Boysa. Nakon njih završni nastup The Nationala  - band of brothers, rekli bi zbog dva para braće - na središnjoj velikoj pozornici očekivano je privukao najviše ljudi na livadu. Iako sve manje podnosim The National - tipičan primjer pretenciozne „namještene“ svirke i srednjoškolske poezije pjevača Matta Berningera koji ima energije otprilike kao Ivo Josipović - nitko se iz publike nije bunio na dugom nastupu headlinera prve večeri.

 Miljenici domaće publike koji su neke od najboljih i najranijih koncerata održali kod nas zahvalili su se i promotoru Mati Škugoru prije pjesme „Don't Swallow the Cap“, koji ih je godinama dovodio, a član grupe Aaron Dessner, još svjež od koautorske i producentske suradnje s Taylor Swift na njena zadnja tri albuma, bio je najbliže što ćete priči Swiftovoj ako nemate ulaznice za neki od europskih koncerata. Doduše, teško da je nekome nedostajala, jer The National zvuče toliko drugačije da mi niti danas nije jasno što je Taylor Swift „našla u njima“.  

VEZANI ČLANCI: 

I veliki broj inozemne publike opet je potvrdio atraktivnost INmusica, a ako oni dolaze ovamo i kampiraju nekoliko dana, ili po hotelima i restoranima ostavljaju novce u gradskom budžetu, logično je očekivati da dođu i tisuće domaćih „turista“. U kasnijim noćnim satima mogli ste se provesti na dodatnim festivalskim pozornicama uz Global Village - world music marathon, Disco sekciju KSET-a, Decibale kluba Dva osam (bivše Jabuke) i The Dirty Dancing program Močvare na tradicionalnoj lokaciji Silent Party.   

VIDEO: Vatreni se gledaju na INmusic festivalu

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije