Kada je prije nekoliko dana u Sava centru u Beogradu JoomBoos objavio početak natječaja za nove zvijezde – VideoStar, nekoliko tisuća mladih dočekalo je svoje idole kao pop-zvijezde. Bila je riječ o Balkan Tube Festivalu i o JoomBoosovu pozivu na natječaj svima koji smatraju da su dovoljno talentirani da ono što vole raditi iz hobija, ubuduće rade kao posao od kojega se može živjeti.
Budućnost zabave
Cilj toga showa je da pobjednik uz pomoć najvećeg hrvatskog YouTube kanala JoomBoos, postane zvijezda poput onih koje su na predstavljanju natječaja VideoStar dočekivale tisuće fanova. Bilo je tu vrištanja za onima od kojih najpopularniji danas imaju stotine tisuća pretplatnika na YouTube kanalima i više od sto milijuna pregleda videa. Multimilijunska brojka nije zabuna. Ovakav fenomen u Hrvatskoj je lani prepoznala ekipa Styrijina JoomBoosa, voditelj projekta Matej Lončarić i producentica Maša Zibar. Danas imaju 60.000 pretplatnika na JoomBoosovu kanalu i 10 milijuna posjeta. JoomBoos se zato širi i raspisao je natječaj za sve sklone zabavljanju; bilo da glume, pjevaju ili imaju dara da snime nešto zanimljivo. Natječaj za VideoStar traje do 23. listopada i za prijavu potrebno je JoomBoosu poslati link na kratki video na YouTubeu od najviše jedne minute.
Izdašne nagrade i ugovor
Prijaviti se mogu svi iz Hrvatske, BiH i Srbije stariji od 13 godina. Radove će pregledavati žiri koji čine Mila Elegović, Robert Knjaz, Filip Dizdar i Igor Barberić, a ulazak u top 10 dat će kandidatu šansu da ugovorom s najvećom regionalnom medijskom kućom svaki mjesec snima ono što je dosad snimao iz hobija. Od nagrada, tu je i putovanje u Amsterdam na najveću videokonferenciju na svijetu, kamera i mobitel. JoomBoos će se tehničkom podrškom i obrazovanjem onih koji se probiju među 10 odabranih, potruditi da i oni postanu videozvijezde s poslovima iz snova. S takvih YouTube kanala potekli su i stand up komičar Ivan Šarić, Ella Dvornik, Toni Milun... – Styria se vodila uspješnim primjerima sa zapadnog tržišta kada smo pokretali projekt. Govorili su da naše tržište još nije spremno, ali mi smo danas najbrže rastući kanal i mreža u Hrvatskoj i regiji – kaže Lončarić.
>>Mila Elegović: Usred noći dobivam vruće sms-ove
u regiji :)))