Tik tok

Mirta Miler (23) je zagrebačka majstorica transformacije koju prati 4,9 milijuna ljudi

26.04.2021.
u 07:00

Mirta je studentica Ekonomskog fakulteta, a na videima oduševljava svojim talentom za šminkanje, pa su joj obožavatelji na društvenim mrežama otvorili nekoliko fan stranica. Godišnje na šminkanje za TikTok troši tri litre pudera, trenutačno ima više od 50 paleta sjenila, a na šminku mjesečno troši nula kuna, s obzirom na to da joj brendovi redovito šalju svoje proizvode u zamjenu za reklamu

Posljednjih godina potpuno je jasno da Facebook i Instagram već dulje nisu zanimljivi mlađoj populaciji, razlozi za to su brojni, a jedan od njih je i to što mladi ne žele biti na istoj društvenoj mreži na kojoj su i njihovi roditelji. Svjetski trend prebacivanja na, sad više i ne tako novu, propulzivnu mrežu TikTok došao je i u Hrvatsku.

TikToku su u fokusu kratki videi. Na svakom korisniku je da u 30-ak sekundi pokaže nešto zanimljivo te tako privuče što više pregleda. Među mladim Hrvatima ima i onih koji imaju i po nekoliko stotina tisuća pratitelja, a apsolutna zvijezda scene je Mirta Miler (23), na društvenim mrežama poznata kao Mimiermakeup. Tu Zagrepčanku svaki dan prati sve više ljudi iz cijelog svijeta, a u samo dva mjeseca udvostručila je broj pratitelja, pa je na TikToku danas prati nevjerojatnih 4,9 milijuna ljudi, a njezini videi dobili su ukupno 167,7 milijuna lajkova.


Mirta je studentica Ekonomskog fakulteta, a na videima oduševljava svojim talentom za šminkanje, pa su joj obožavatelji na društvenim mrežama otvorili nekoliko fan stranica. Godišnje na šminkanje za TikTok troši tri litre pudera, trenutačno ima više od 50 paleta sjenila, a na šminku mjesečno troši nula kuna, s obzirom na to da joj brendovi redovito šalju svoje proizvode u zamjenu za reklamu.
– Prva objava na TikToku bila mi je kao story na Instagramu. Šminkala bih se pet sati dnevno, a roditelji su mi tada rekli da se ostavim ćorava posla i prestanem se trackati. Ipak nisam odustala, a danas od toga živim – rekla je nedavno za medije studentica koja mjesečno zarađuje bolje od hrvatskog prosjeka. Danas se šminka i po devet sati dnevno, a rekord joj je čak 18 sati, koliko joj je trebalo za jednu zahtjevnu šminku.


Borna Rastović (21), poznatiji kao Rasta, i prije pojave TikToka bio je poznati youtuber, a specijalnost mu je snimanje šaljivih specijala i skečeva. Kada je na YouTubeu skupio 100 tisuća pretplatnika, počeo je i pjevati, pa je snimio spot “Stotka”, koji je dosad pogledan 2,5 milijuna puta. Dolaskom TikToka prebacio se i na tu društvenu mrežu i u kratkom vremenu skupio impresivnih 530 tisuća pratitelja. Bornini videi traju samo nekoliko sekundi, no sudeći po broju pregleda, pravi su hit. Primjerice, video od desetak sekundi na kojem pokušava pjevati veliki hit “Despacito” ima 1,6 milijuna pregleda.



Dario Marčac, 25-godišnji Karlovčanin, na TikToku ima 522 tisuće pratitelja. Do publike je došao zahvaljujući duhovitim videima i brojnim izazovima koje prezentira na zanimljiv način. Snima vedre i pozitivne videouratke, pa je tako skakao padobranom, plesao, izvodio trikove, a misao vodilja mu je – bez mržnje. Nedavno se s prijateljem utrkivao na karting-stazi, a budući da je izgubio, morao je depilirati prsa. Naravno da je i o tome napravio video koji je postao hit. Kako kaže Dario, od svog je imena stvorio brend, pa radi ono što je njemu zanimljivo i od toga stvara sadržaj. Inače, Dario se time počeo baviti lani, a nakon YouTubea i Instagrama, okrenuo se TikToku. Kao i drugim kolegama, i njemu je pomogla epidemija koronavirusa zbog koje su ljudi više vremena boravili u kući i družili se na društvenim mrežama.


Sandi Hadžić, korisnicima društvenih mreža poznat kao Sandi Pego, jedan je od onih koji je na najbolji način iskoristio karantenu zbog epidemije koronavirusa. Sa zaručnicom Cindy Šoštarić gotovo svakodnevno snima kratka videa o svakodnevici mladog para, a da ga korisnici TikToka itekako vole govori podatak da ima više od 550 tisuća pratitelja. Inače, Sandi je vlasnik marketinške agencije Rinzol te suvlasnik Merch Company, svojevrsne marketinške zajednice koja ujedinjuje kreatore, marketinške stručnjake, kreativce... Sandi je brzo shvatio da se od društvenih mreža može dobro zaraditi, pa sada pod svojim logom nudi razne proizvode.
Za razliku od inozemstva gdje tiktokeri zarađuju po broju klikova svojih videa, a često im i sami fanovi uplaćuju novac tijekom videa uživo, naši influenceri surađuju s brojnim poznatim brendovima, koji ih plaćaju u novcu i robi. Sudeći po njihovim videima, čini se da su i brendovi sve više počeli shvaćati koja je moć TikToka pa su sve više počeli ulagati u tu društvenu mrežu koja iz dana u dan postaje sve atraktivnija oglašivačkoj industriji.

Vinko Ćemeraš u Večernjakovoj desetki

Ključne riječi

Komentara 4

Avatar Kritičan
Kritičan
07:09 26.04.2021.

Tužna strana modernoga doba. Oni misle da su uzori... Zemljo otvori se.

DU
Deleted user
08:47 26.04.2021.

Danas bi dostignuća Einsteina i Tesle bila negdje na zadnjoj strani novina, zajedno sa nekom lokalnom vijesti. Ode svijet u p.m.

Avatar Asterix
Asterix
15:52 26.04.2021.

Sve manje nas je koji smo živjeli svoj život. Nove generacije žive tuđi život. Dobrovoljno su se stavili u karantenu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije