Tjedan mode

Moda je kameleon pa je i koncept Viktora Drage pun promjena

teo perić
Ivo Burić
30.03.2011.
u 19:30

Premda kampanja za taj modni događaj, koju je snimio Mladen Šarić, nosi naziv "Liquid Fashion", aludira na neuhvatljivost mode, HTC CAP će između ostalog imati i svoj "concept store" i "showroom".

S modom kuće Linea Exclusive počinje sutra u Westgateu 17. HTC Cro-A-Porter! Trajat će čak deset dana, a posebnom će autorskom instalacijom proslaviti 40. godišnjicu rada doajenke hrvatske mode Katarine Balogh.

Koncept šefa projekta Viktora Drage nije se zaustavio na onome što ćemo vidjeti u tri revijske večeri s novim kolekcijama ELFS-a, Xenije Design, Etne Maar, Borisa Pavlina, Matije Vujice, Tihomira Krznarića, Hippy Gardena, Luke i drugih.

I premda kampanja za taj modni događaj, koju je snimio Mladen Šarić, nosi naziv "Liquid Fashion", aludira na neuhvatljivost mode, HTC CAP će između ostalog imati i svoj "concept store" i "showroom". A u srijedu su u Westgateu predstavljeni i modeli čarapa koje je za naš Jadran dizajnirao duo Boudoir.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije