''Kakav degenerizam i jad'', ''Tuga i jad, danas je popularno sve što nije normalno'', ''Bože Sačuvaj'', ''Vjerojatno sam ja luda i nerazumna čim ne mogu ovakvo što razumjeti. Al' nikako i niti malo. Ovo je kraj civilizacije'', samo su neki od ukupno 23 negativna komentara koje je član grupe Let 3 Damir Martinović Mrle objavio i komentirao na svom TikTok profilu.
Nakon što je bend pjesmom Mama ŠČ izborio pobjedu na ovogodišnjoj Dori, Mrle je put do Eurosonga odlučio objavljivati na TikToku, gdje ga prati više od 20 tisuća ljudi. Većina sadržaja odnosi se na promociju pobjedničke pjesme, koja i dva mjeseca nakon izaziva snažne, podijeljene reakcije. Ovoga puta, umjesto snimki priprema za Eurosong, Mrle je odlučio izabrati neke od negativnih komentara te na njih reagirati - gromoglasnim smijehom.
Video je prikupio više od 44 tisuće pregleda, tri tisuće sviđanja te velik broj ohrabrujućih komentara obožavatelja koje je Mrletova reakcija oduševila, kao i ''ŠČ!'' beretka koju nosi u videu. Tako su ''Let 3 je zakon'', '' Legendarno'' i '' Idemo do pobjede'' samo neki od pozitivnih komentara ispod objave.
@let3.mrle HIHIHAHAHOHO ♥️ #let3 #mamašč #eurosong #eurovision #esc2023 ♬ Mama ŠČ! - Let 3
Bend je aktivan i na Instagramu gdje svakodnevno dijele fotografije i videa s održanih koncerata. Ovog su mjeseca nastupali u Varšavi, Tel Avivu i Madridu, a posebnu pažnju privukli su prošle srijede Mrle i Zoran Prodanović Prlja u Kastvu predstavljanjem električnog traktora kojeg su nazvali ''puškom protiv ljudske gluposti'', a kako kažu, s njim planiraju i do Liverpoola.
''Ići će cestom, a onda u jednom trenutku i teleportacijom. Svi koji stopiraju dobrodošli su da se uključe. Čuli smo da neki ljudi već stopiraju pa se nadamo da ćemo ih prestići i da se svi skupa ukrcamo..'' , izjavili su članovi benda.
Video predstavljanja zlatnog traktora na TikToku je skupio gotovo dvjesto tisuća pregleda i dvadeset tisuća sviđanja. Premda ih u nedjelju očekuje nastup na London Eurovision Partyju, većina obožavatelja odbrojava do onoga na Eurosongu. koji će se za manje od mjesec dana održati u Liverpool Areni.
Pjesma je veliku popularnost stekla i na Youtube-u, gdje snimka nastupa na Dori broji više od četiri milijuna pregleda i gotovo deset tisuća komentara. Kladionice su također sve aktivnije, a prema stranici Eurovisionworld Hrvatska stoji na 18. mjestu od sveukupno 37 zemalja na listi.
Postoji velika razlika oko pojma popularnost! Npr. Euphoria od Loreen ima popularnost na temelju kvalitete pjesme, izvedbe itd. Ljudi traže tu pjesmu jer je hit. LET 3 traže iz potpuno drugih razloga - traže ljudi koji je sprdaju, šale i sl. I jedni i drugu su popularni, gledani i traženi ali je ogromna razlika! Ono što je meni žalosno je to što je LET 3 u klasi sa "Rokerisi s Moravu" - dakle nešto što je simpa i komično, ali nekvalitetno i djetinjasto. U nekom normalnom svijetu LET 3 bi bio smiješan i tražem nekom buntovnom teenegeru, a dosadan i negledljiv odrasloj osobi. Ali eto sociolozi bi trebali objasniti zašto je nešto tako djetinjasto postalo zanimljivo i odraslima.