Da ste gledali najnovije revije muške mode u Parizu, bez dvojbe biste rekli: – Moj bi čovjek sljedeće jeseni i zime trebao odjenuti klasiku, ali luksuznu! Muškarci na kojima se vidi da prate modu, skupo će to i platiti. Zvuči nemilosrdno, ali u modi uvijek ima izlaza... Izrazito luksuzna odijela ponudio je Kim Jones za Louisa Vuittona. Luksuzu je dodao dozu dekadencije. Inspirirala ga je party scena 1970-ih, a odijela iz tog doba još vise u ormarima muškaraca sentimentalnih prema svojoj ranoj mladosti i eleganciji. Dakle: i očevi i sinovi mogu nositi isto odijelo!
I Givenchy u suknji
I Stefano Pilati je za YSL slijedio tu luksuznu ideju. Belgijski dizajner Kris Van Assche dizajnirao je za Diora također raskošnu mušku klasičnu garderobu. Dvoredno kopčani udobni, prostrani ogrtači dopunjeni šilt-šeširom podsjećaju na siluetu Sherlocka Holmesa. Za Muglera je, pak, zakon – pelerina! Od brokata.
Sivo i crno, dopunjeno bijelim, ili pak sve upečatljive nijanse smeđeg poanta su mnogih muških kolekcija. Jasno je da kreativnost mnogih dizajnera barem u nečemu iznevjerava tu standardnu kolorističku šifru muške mode. A bogme i stare zakone muške mode! Jean Paul Gaultier godinama se bori da muškarci usvoje suknju kao svoj modni standard. Ovog puta učinio jer to Ricardo Tisci za Givenchy. U vojnički intoniranoj kolekciji s lajtmotivom zvjezdica i piercing-brnjica (kakva agresija!) dao je i mušku suknju. Provokativnu u crvenoj, ali sasvim prihvatljivu u smeđim tonovima! U njoj nema ničeg ženskastog. Ali jasno je: moda je to samo za hrabrije gradske momke...
Horor “bomboni”
Modni Pariz nije, naravno, ostao bez ludosti. Američki je dizajner Thom Brown bio najšašaviji: inspirirao ga je horor, a dao ga je u bojama – bombona!
bum, bum...mi smo prikaze...