hrvatski proizvod

Naša dizajnerica predstavila novitet na sceni: 'Ovo je logičan slijed linije haljina koje su nosile Amal Clooney i Helen Mirren'

Zagreb: Crveni tepih partyja Story Hall of Fame u Laubi - ku?i za ljude i umjetnost
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
1/6
02.06.2022.
u 09:25

Po uzoru na brojne svjetske zvijezde, napokon se i mi možemo pohvaliti prvim koncentriranim parfemom pod hrvatskim brendom za koji se u ovakvom izdanju inače mora izdvojiti preko nekoliko tisuća kuna, a sve to zahvaljujući dvjema zaljubljenicama u hedonizam.

Jeste li znali da senzacionalna Rosie Huntington - Whiteley stavlja parfem svaki put kada treba malo utjehe? S druge strane, za Charlize Theron, oni koji su je upoznali, kažu kako je jedino moćnije od njezine ljepote - njezin miris. Za dobar san, neodoljiva Emma Stone uvijek će posegnuti za parfemom, dok vječna ljepotica Blake Lively tvrdi: Parfem je poput markera koji označava: to sam ja!

Uostalom, tko bi joj zamjerio? Po uzoru na brojne svjetske zvijezde, napokon se i mi možemo pohvaliti prvim koncentriranim parfemom pod hrvatskim brendom za koji se u ovakvom izdanju inače mora izdvojiti preko nekoliko tisuća kuna, a sve to zahvaljujući dvjema zaljubljenicama u hedonizam. Tena Car, iskusna ekonomistica bogate karijere u multinacionalnim kompanijama i Lana Biondić, kreativna direktorica i autorica S.FRESH prirodne kozmetičke linije, pionira i lidera tog trenda - uspjele su u onome što još nitko do sad nije – upakirati divne bogate esencije u city - chic i pritom ubaciti svježe i senzualne mirisne note iliti ‘osjećaj kako bi svaka djevojka ili žena željela da joj koža uvijek miriše’. 

Kvalitetom nadmoćan, a cijenom i više nego prijateljski nastrojen – S.FRESH je sve samo ne još jedan običan parfem. On je eliksir s bazom koja garantira dugotrajnost i svježinu, a njegovi nazivi N.001 i N.002  samo nagovještavaju da će ova mirisna priča imati nebrojeno mnogo nastavaka.

’S.Fresh prvu brendiranu liniju prirodne kozmetike osnovala sam 2014. godine jer se tada pod prirodno još uvijek smatralo, karikiram - ulje od smilja. Izgleda da sam tu ‘recepturu’ pogodila što je postalo jasno kada smo ubrzo postali najprodavaniji kozmetički brand na tržištu s nevjerojatnom podrškom poznatih lica i medija. Bio je to i logičan kreativni slijed modne linije S.dress haljina koje su nosile Amal Clooney, Helen Mirren, Judy Murray, a krasile su i vodeće svjetske magazine kao što su: Vogue, Tatler, Hello!, Los Angeles Times i dr. Uslijedila je mala pauza, a s obzirom na to da muškarci kad-tad donose sreću, moju poslovnu partnericu Tenu i mene spojili su naši supružnici.“ – navodi Lana Biondić, kreativna direktorica brenda S.FRESH.

Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL (ilustracija)
Sve proizvode potpisuju skupa stoga je finalni uspjeh na ponos obje. Kada su razmišljale o povratku ovog mnogima omiljenog brenda u kozmetičke vode, nije bilo teško ne primijetiti da je tržište prezasićeno, a kako je S.FRESH oduvijek težio biti poseban i drugačiji, na upit vjernim kupcima po čemu ga najviše pamte, odgovor je bio - miris. Sve ostalo je naravno, povijest.

Kako Clive Christian to najljepše opisuje: visoka koncentracija daje autentičan dojam kako parfemske esencije zaista mirišu u prirodi, zato su u ovom vrijednom timu odlučili da S.FRESH nije parfemska niti toaletna voda, već nešto više čak i više od parfema, tj. ekstrakt odnosno čisti eliksir parfema i to s 'cijenom koja ne boli’! 

Foto: Arena Hospitality Group

Jedinica, odnosno N.001 ženski je parfemski ekstrakt koji sljubljuje zavodnički pačuli, sa svježinom limete, morske soli i elegancijom drvenih nota, a Lana ga opisuje riječima: kao da sam se umila čistim sapunom i na njega stavila 100% ženstvenost.

 „Obožavamo ga svi, pa čak i moje estetski ‘razmažene’ prijateljice koje su oduševljene i dizajnom bočice, jer ne koristimo kartonsko pakiranje (zbog očuvanja šuma), a etiketu smo uspjele realizirati zahvaljujući jednom hrvatskom patentu. Bočica stane u svaku torbicu jer luksuz uvijek dolazi u manjim pakiranjima, a kada je stavim pored kreveta draža mi je od klasične vaze s cvijećem – s osmjehom zaključuje Lana koja ne krije oduševljenje povratkom vlastitog brenda na scenu koja je sudeći po prvim reakcijama doslovno žudjela za ovakvim proizvodom!

Dvojka tj. S.Fresh N.002, koji izlazi uz N.001, također je koncentrat parfema, ali za svaki prostor koji vas okružuje. Od automobila, ureda, kupaonice, posteljine, garderobe, mirisom koji podsjeća na ***** spa resorte egzotičnih destinacija od Balija do Maldiva. Riječ je o mješavini opuštajućih čajeva s dodatkom limuna koji u nama bude entuzijazam i životnu svježinu, radi koje ne moramo sjesti na avion! Još jedna ideja koja nam dolazi iz S.Fresh-a je pošpricati sa N.002 neutralni baby omekšivač kada ga stavljamo u perilicu za rublje i pružimo malo individualne note našoj odjeći.

„Klasični mirisi za prostor koji se nude su nužni, ali nije da ćemo se u njih baš zaljubiti. N.002 je prijenosni hedonizam, jer činjenica je da baš i ne možemo izaći iz kuće s difuzorom i mirisnim svjećicama!“ – ističu u S.Fresh timu koji već prima prve narudžbe.

Ova dva sada već, IT parfema na javnoj sceni možete kupiti iz udobnosti vlastitog doma, i to putem poznate domaće platforme bazzar.hr, a na jesen planiraju širenje i na ostale maloprodajne kanale. Od kapljica čiste esencije iz vaših snova dijeli vas tek nekoliko klikova po više nego prihvatljivoj cijeni.

I za kraj, savjet za pravilno parfimiranje iz S.FRESH-a! Parfem nanesite na pulsirajuće dijelove tijela, jer esencije reagiraju na toplinu, a za maksimalno harmoničnu primjenu nanesite ga iznad sebe i prošećite ispod mirisnog oblaka. Najbolje vrijeme za parfimiranje definitivno je nakon jutarnjeg tuširanja i to nakon što se posuši na vašem tijelu. Odjeća će doći kada su već sve note izbalansirane. I ne zaboravite, hidratizirajte kožu prije nanošenja parfema, jer tako će vaš omiljeni miris trajati još duže...

VIDEO Meghan odala počast žrtvama masakra i izazvala burne reakcije 

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije