DAVOR BRUKETA PIŠE ZA VEČERNJI:
Oslobođeno iz okvira koje je dobilo sredinom devedesetih, srce ostaje središnja točka Podravkinog identiteta
Podravka je u povijesti mnoštvo puta prilagođavala svoj vizualni identitet novim tržišnim i društvenim okolnostima. Ipak, od 1957. koristi originalni simbol, bijelo-crveno srce u raznim varijantama. Recentno, IPSOS-ovo istraživanje, upravo je je taj element (uz crvenu boju) izdvojilo kao ključ identiteta po kojem potrošači prepoznaju Podravku.
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.