REALITY SHOW

Preko Big Brothera do ulaznica za finale Svjetskog prvenstva

nogomet
AFP
26.03.2010.
u 16:13

Anheuser Busch je već izabrao po 32 natjecatelja, po jednu osobu iz svake zemlje sudionice, koje će smjestiti pod krov iste kuće u Capetownu, gradu u Južnoafričkoj Republici.

Anheuser Busch, poznati svjetski proizvođač piva i jedan od najvećih sponzora nadolazećeg Svjetskog nogometnog prvenstva, pokrenuo je igru gotovo u potpunosti nalik popularnom reality showu Big Brother u koju će tijekom prvenstva biti smještena 32 nogometna fana, a pobjednik će osvojiti ulaznice za finalnu utakmicu.

Anheuser Busch već je izabrao 32 natjecatelja, po jednu osobu iz svake zemlje sudionice, koje će smjestiti pod krov iste kuće u Capetownu, gradu u Južnoafričkoj Republici.

U pitanju je šesnaest muškaraca i šesnaest žena, a u kući će boraviti od dana kada počne Svjetsko prvenstvo. Natjecatelji će ispadati u ritmu ispadanja njihovih reprezentacija, a dvoje finalista će umjesto novčane nagrade kakva se dijeli u pravom Big Brotheru, dobiti ulaznice za veliki finale svojih momčadi.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije