Što dobijete kad na okup stavite hollywoodskog redatelja, najpopularniji rock-bend u Hrvata i pivo od ječma s hrvatskih polja? Spot zbog kojeg nećete odmah na prvu zgrabiti daljinski upravljač kad vašu omiljenu TV emisiju prekine blok reklama.
Prvi dani benda
Redatelj je Marco Gentile, bend je Vatra na čelu s Ivanom Dečakom, a pivo je Karlovačko. Spot se od danas vrti na televiziji, a u 60 sekundi sažima 15 godina benda o kojem ovih dana svi pričaju.
– Ovo nije reklama, već dokumentarac o bendu koji kreće od naših početaka 1999. godine. Zato u spotu imam dugačku kosu, a i obrijali su nam svima brade – kaže nam kroz smijeh Ivan Dečak, frontmen virovitičkog rock-sastava koji je nedavno ovjenčan s četiri Porina, prisjećajući se početaka benda koje je Karlovačko prepoznalo po optimizmu, ustrajnosti i autentičnosti. Snimanje, koje je članove benda vratilo 15 godina unatrag, dok su još bili golobradi klinci koji nisu imali pojma o životu, bilo je naporno, ali uzbudljivo.
– Snimali smo tri dana u Zagrebu i okolici i bilo je naporno jer smo na terenu bili od četiri sata ujutro do deset navečer i moram reći da je sve autentično – kaže Dečak. U spotu se pojavljuje i "rupa", odnosno mjesto na kojem je Vatra imala probe, čija je vjerna replika sagrađena prema fotografijama snimljenima u Virovitici, a nakratko je oživjela i Dečakova soba u kući njegova ujaka u Gospiću u kojoj je kao klinac ljetovao.
Snimali sve ispočetka
– Tamo me moj ujak inficirao glazbom i rock'n'rollom, Doorsima, Bukowskim.... – prisjeća se Dečak otkrivajući nam kako je bend tijekom desetljeća i pol karijere proživio mnogo iskušenja, ali nikad nisu odustajali. Kao najteži trenutak izdvojio je incident koji se dogodio s drugim albumom benda.
– Kad smo 2001. godine snimili drugi album, on nam se slučajno kompletno izbrisao. Trebalo je tada skupiti snage i sve napraviti ponovno. A bili smo klinci, krenuli u ovo čime se bavimo i od čega danas živimo sa 18, 19 godina. Nismo baš znali puno o životu i o glazbi, putem smo naučili i držali smo se cijelo vrijeme svojih uvjerenja – da ovo što radimo ima smisla i da će kad-tad upaliti – kaže Dečak.
Optimizam i pozitiva
Što bi savjetovao 15 godina mlađima od sebe, pitamo ga.
– S današnjeg stajališta, rekao bih "skuliraj malo, sve će to doći na svoje". Ali da sam skulirao, u to vrijeme mi se vjerojatno ne bi ovo dogodilo. Stvari se jednostavno moraju događati kako se događaju u tom vremenu. Meni je drago da sam kao tadašnji klinac imao muda upustiti se u sve ovo. Zapustio sam dva fakulteta, što ne bih savjetovao mladima, ali s druge strane, usudio sam se staviti sve na ovaj broj, na ime Vatra.
– Dečki su pozitivni, autentični, izvorno domaći i uporni, a oduševio nas je njihov pozitivan stav i optimizam u stvaranju vlastitih prilika. To su ujedno i poruke koje Karlovačko kao brend šalje, kazao je Roberto Giugliano, direktor marketinga Heinekena Hrvatska na predstavljanju, kako kaže, ne reklame, već brend-manifesta.
>>Ovako je izgledala prva naslovnica domaće glazbenice. Prepoznajete li je?
Nije mi jasno da taj bend uopce netko spominje . Ali kod nas sve prolazi !