Nakon gotovo 20 godina pjevačke karijere Maja Šuput odlučila je zaploviti poduzetničkim vodama.
Pjevačica je nedavno pokrenula vlastiti brend Majushka koji je izazvao opću histeriju među njezinim obožavateljima. Mikrofon s njezinim potpisom u ružičastoj nijansi rasprodan je u samo desetak dana, a svi oni koji su ulovili svoj primjerak za njega su morali izdvojiti 365 kuna.
- Majushka je nešto o čemu sam razmišljala jako dugo. Brend sadrži više proizvoda, ali trenutačno sam najponosnija na mikrofon. Sama sam došla na ideju, a u realizaciji mi je pomogao zaručnik - kazala je pjevačica čiju kolekciju u cijelosti možete vidjeti, ali i naručiti, putem webshopa.
U poduzetničkim vodama okušala se i Lana Jurčević koja stoji iza brenda prirodne kozmetike La Piel. U moć čarobnog ulja koje, kako kažu, svakoj ženi pruža osjećaj prave zvijezde uvjerile su se i brojne poznate dame. Laninim uljem kožu njeguju i bivša manekenka Iva Šarić, poznata srpska vlogerica Zorannah, make up artistica Jelena Perić, a bočicu ulja s hijaluronom i shimmerom, koja stoji 149 kuna, Lana je osobno poklonila i jednoj od najljepših žena na svijetu, Viktorijinoj anđelici Adriani Limi.
@lana_jurcevic Selfie time sa Beach BABE ✨ Glow, baby, glow #glowallyear #mylapiel #BeachBABEsquad
A post shared by La PIEL (@mylapiel) on
U zanimljiv biznis bacila se i Ella Dvornik koja je odlučila kreirati hrvatske kišobrane s vlastitim potpisom. Kišobrani dolaze u nekoliko boja i uzoraka, a na svima su naslovi ili stihovi pjesama njezina oca, nikad prežaljenog Dine Dvornika. Odlučite li frizuru od padalina zaštititi upravo Ellinim artiklom, za to ćete morati izdvojiti od 250 do 400 kuna. Iznos je to za koji inače u prodavaonicama možete nabaviti barem 5 kišobrana.
Svoju kreativnost u vlastiti brend pretočila je i bivša miss Hrvatske Ivana Ergić. Ova Vodičanka već godinama izrađuje personalizirane lampe koje su odličan dodatak svakoj spavaćoj sobi ili dnevnom boravku. S obzirom na to da je riječ o unikatu, svaka lampa ima svoju cijenu, a najčešće se kreću u rasponu od 350 do 750 kuna, ovisno o veličini i materijalu.
Dizajnom se bavi i Indira Levak koja je svoju strast prema dizajniranju otkrila sasvim slučajno dok je uređivala dom prema svojoj vlastitoj viziji. Energična pjevačica iza sebe ima kolekciju namještaja, a svi proizvodi iz kolekcije su izvorno hrvatski proizvod.
Svojedobno se u biznisu okušao i Tony Cetinski koji je lansirao vlastiti parfem i liniju odjeće, a s mirisnim notama pokušala je i Danijela Martinović, no taj potez, baš kao i Tonyjev, nije bio dugog vijeka.
Pogledajte i kako poznate Hrvatice izgledaju bez šminke.
Ni slovca o jucerasnjoj sacekusi i uhicenju Nikole Kajkica i Zorice Greguric u Srbiji od strane BIA-e ??? Dokaz da su bili apsolutno u pravu i na pravom tragu zlocincima u Vukovaru, Ovcari, Veleprometu , Borovu Selu