“Instagram je najbolji način za komuniciranje s ‘followersima’, tu možemo pretresti zanimljive teme, izmijeniti ideje, podijeliti fotografije, zaviriti u nečiji profil i otkriti nešto novo. Posebnost Instagrama baš je ta konstantna cirkulacija zabave, kreativnosti i noviteta, što nam je dostupno na bilo kojoj točki planeta”, rekla je Sarah Jessica Parker, glumica, producentica i poslovna žena, na predavanju “Efekt Instagrama: gdje se susreću posao i strast”, u sklopu nedavno održanog Tjedna oglašavanja u New Yorku.
Ikona stila, proslavljena ulogom newyorške novinarke i spisateljice Carrie Bradshaw u serijalu i filmovima “Seks i grad”, godinama je na listama najbolje odjevenih glumica, a njoj u čast slavni postolar Manolo Blahnik nazvao je jedne svoje cipele SJP. No, cipele su i njezina velika strast: SJP Collection naziv je njezina brenda koji je 2014. pokrenula s poslovnim partnerom Georgeom Malkemusom III., a njezine cipele, koje se izrađuju u malim obiteljskim postolarskim manufakturama u Italiji, posebne su (osim po eleganciji i kvaliteti) i po vrpci koja se nalazi na peti (hommage djetinjstvu kada je vrpce nosila u kosi).
Najnoviji miris Stash
Najnoviji poslovni pothvat 52-godišnje Parker kolekcija je torbi kojoj je prethodila linija malih crnih haljina, a nedavno je predstavila i miris Stash, najnoviji u njezinoj kolekciji parfema kojima je od pokretanja 2005. osvojila svjetsko tržište. S bogatstvom koje se procjenjuje na 90 milijuna dolara i za hollywoodske pojmove vrlo mirnim privatnim životom – 20 je godina u braku s kolegom Matthewom Broderickom s kojim ima troje djece: 14-godišnjeg Jamesa Wilkieja i osmogodišnje blizanke Marion Lorettu i Tabithu Hodge – i nosom za biznis, Sarah Jessica Parker nimalo se ne ponaša poput zvijezde.
Opravdati očekivanja
Štoviše, ne krije se od paparazza, ljubazno čavrlja s prolaznicima, osmjehuje se neznancima, a ne libi se ni postove iz privatnog života podijeliti sa svojim obožavateljima, kojih je gotovo 4 milijuna na Instagramu. To joj je ne samo omiljena socijalna mreža, nego i način da dopre do novih klijenata i osluhne ‘feedback’ svojeg brenda.
U svojem je predavanju ponudila i savjete: “Usredotočite se na klijente i na ono što oni žele. Nemojte misliti da ste najpametniji, nego učite od drugih, kao što mi pratimo male proizvođače i obiteljske tvrtke. Nikada nemojte podcijeniti mušterije, jer vremena su se promijenila: danas novi potrošači sudjeluju u samom procesu dizajniranja, prate svaku fazu razvoja i plasiranja brenda, sugeriraju što bi htjeli i koja su njihova očekivanja, a na vama je da ih opravdate.