Lisca

Revija seksi rublja kakvo je Sophia Loren nosila u “Pre-A-Porteru”

lisca
Foto: Goran Stanzl/Pixsell
1/29
11.03.2011.
u 11:10

Kupaći kostimi podijeljeni su u dvije kategorije - oni za žene koje i na plaži žele biti glamurozne i oni za mlađe žene koje vole minimalizam i romantiku.

Ni snježna mećava nije spriječila ljubitelje mode da se u srijedu navečer okupe na velikoj modnoj reviji što ju je Lisca, ugledni slovenski proizvođač rublja, u srijedu navečer priredila u Hypo centru. Bio je to i svojevrsni, poprilično glamurozan, početak drugog dijela ožujka koji će u Zagrebu zasigurno proteći u znaku mode. Naime, od 18. do 20. ožujka održava se Dove Fashion.hr, da bi se na njega, nakon samo jednog dana stanke nastavio Cro-a-Porter, koji s čak šest dana revija slavi svoje 15. izdanje.

A onih koji su se kroza zagrebački snijeg probili do Lisce nije bilo malo. Štoviše, dvorana Kornat bila je puna publike okupljene oko piste posute zlatnim šljokicama. Sve je na reviji “mirisalo” na raskoš, recesiji usprkos, što samo dokazuje da je Lisca prihvatila kako žene razmišljaju u teškim financijskim vremenima: ako već nema za novu haljinu ili cipele, bit će za dobar komad rublja i crveni ruž.

Sinoćnja revija, protkana atraktivnim plesnim nastupima i dvjema pjesmama koje je otpjevala Josipa Lisac, počela je kupaćim kostima za sljedeće ljeto. Kao i dosadašnjih godina kupaći kostimi su podijeljeni u dvije glavne kategorije - one za žene koje i na plaži žele biti glamurozne i one mlađe koje vole minimalizam i romantiku. Za prve su kostimi pretežno crni, uz dodatak srebrnog, a velika je novost crno-bijeli otisak koji podsjeća na mramor. Krojevi su uglavnom oni koji spajaju dvodijelne s jednodijelnim kostimima i ponajprije su namijenjeni šetnji plažom, a ne plivanju ili sunčanju. Cheek by Lisca nudi nešto sasvim drugo: bikinije u bojama bombona, često nadopunjene različitim izvedbama grudnjaka, jer Lisca uvijek misli na žene kojima trebaju nešto veće košarice grudnjaka.

Slična podjela postoji i kod rublja. Najglamurozniji komadi su u pomalo retroštihu, otprilike kao što je odjevena Sophia Loren u nezaboravnoj sceni striptiza u Altmanovu filmu “Pret-A-Porter”. Žene koje se vole odijevati samo za njegove oči izabrat će modele od prozirne čipke, dok će sve ostale u obilju raskošnih crnih komada sigurno naći onaj kojim će biti savršeno zadovoljne. Nova boja koja se pojavljuje u toj kolekciji rublja je otvoreno (za neke i otrovno) zelena. Taj je dio kolekcije izrađen od sjajnog satena i uistinu je dobrodošla novost u ponudi koja je često svedena samo na crno.

Rublje “za svaki dan” je mnogo jednostavnije, ali osvaja i bojama i krojevima. Dodaje tome dobru kvalitetu i izdržljivost te postaje jasno zašto je Lisca jedan od omiljenijih brendova u Hrvatskoj.

Ključne riječi

Komentara 2

VI
Vinko37
14:22 11.03.2010.

Onaj bros, uz sami vrat jako mi je interesantan. Kad bi sreo damu to je sto bi je zamolio da izbliza pogledam.

RO
roginic26
22:38 11.03.2010.

ne želim ispasti grozna, ali morale bi malo poraditi na guzama ako već misle nositi rublje na revijama... nije dovoljno samo biti mršav.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije