Stara tvornica duhana u Rovinju

Što povezuje Weekend Media Festival i knjigu Čaj od šljiva?

Lazar Džamić
Foto: PR FOTO
01.08.2016.
u 13:00

Kreativni strateg i svestrani umjetnik, Lazar Džamić gost Weekend Media Festivala

Na devetom izdanju Weekend Media festivala, koji se održava od 22. - 25. rujna, bit će puno zanimljivih, novih tema i govornika koji će svakako svojom pojavom zaintrigirati pažnju brojnih posjetitelja koji se očekuju u jedinstvenoj staroj tvornici duhana u Rovinju. Među njima je i čovjek koji progovara o kulturološkom značenju Alan Forda na području bivše Jugoslavije, te vjerno prikazuje jednostavnim i otmjenim jezikom razlike i stereotipe o srpskom i britanskom društvu. 

On je Lazar Džamić, ikona novinarskih i business krugova, ali i svestrani umjetnik kojeg je teško opisati u nekoliko rečenica. Profesionalni novinar, urednik i direktor na radiju, kolumnist u dnevnim listovima, autor tekstova brojnih magazina, ugledni marketinški stručnjak, a prije svega neposredna i topla osoba od koje se može jako puno naučiti.

Upravo svoja iskustva i ideje podijelit će ove jeseni s gostima Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi koji se organizira pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

Lazar ima izuzetno bogato životno i profesionalno iskustvo a njegov zanimljiv životni put vodio ga je preko Beograda do Londona gdje danas stvara digitalne strategije za vodeće svjetske kompanije poput Glenfiddicha, Waitrosea, GAP-a i brojnih drugih.

Posljednjih nekoliko godina surađivao je i s vodećim svjetskim i britanskim brandovima na projektima koji su obuhvaćali sve od istraživanja i informacijske arhitekture do izrade nagrađivanih kreativnih i eCRM strategija.  Do nedavno vodio je tim za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu. Upravo sve to govori da će se za ovo predavanje tražiti mjesto više jer radi se o vrlo svestranom profesionalcu.

Kao konzultant za marketing Lazar je napisao sedam knjiga različite tematike, a među njima posebno je zanimljiva knjiga kojom je objedinio kolekciju tekstova koje je iz Londona dvije godine pisao za beogradski „Novi magazin“ spojenih pod zajedničkim nazivom „Čaj od šljiva“.

U spomenutoj knjizi prenosi stereotipe, različitosti i specifičnosti srpske i britanske kulture. Drugi Lazarov uradak je knjiga o stripu Alan Fordu i kulturološkom značenju njegove popularnosti u bivšoj SFRJ. „Cvjećarnica u kući cveća“ predstavlja sentimentalno štivo u kojem Lazar na lucidan način pokušava rekonstruirati zašto je ta karikaturalna saga o grupi TNT tajnih agenata i Broju 1 postala mega popularna u Jugoslaviji i nigdje više.  

>> Svi važni medijski trendovi na jednom mjestu u Rovinju od 22. do 25. rujna

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije