Puno noviteta

Što su Heineken i Ultra Europe pripremili za posjetitelje festivala?

Heineken i Ultra Europe
Foto: PR FOTO
1/4
17.06.2016.
u 14:47

Suradnja dvaju globalnih brendova donosi mnoge novitete: Ultra Europe na pakiranju Heinekena i veliki izazov za DJ-eve, Heineken Ultra DJ natječaj; Kao sponzor festivala Ultra Europe, Heineken još jednom podsjeća svoje odrasle potrošače na važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola

Još samo mjesec dana dijeli nas od glazbenog spektakla koji će u Splitu okupiti preko 150.000 ljudi. Heineken i Ultra Europe obilježavaju četvrtu godinu suradnje a na današnjoj konferenciji za novinare, održanoj u baru La Bodega, njihovi su predstavnici otkrili što sve pripremaju za ljubitelje elektroničke glazbe u okviru novog izdanja ovog svjetski poznatog festivala.

Ovogodišnja velika novost je pakiranje Heinekena koje nosi i ime festivala Ultra Europe, a boce i limenke odnedavno su dostupne u trgovinama i ugostiteljskim objektima diljem Hrvatske. „Ovo je prvi put da se ime Ultra Europe našlo na pakiranju nekog internacionalnog proizvoda. Ponosni smo što na ovaj način dva globalna brenda zajedno promoviraju Hrvatsku i glazbu. Posebna Heineken Ultra pakiranja uključuju bocu 0,33 l koja je dostupna u ugostiteljskim objektima, te bocu 0,4 l i limenku 0,5 l u trgovinama, a uskoro i ograničeno ljetno multi-pakiranje Heineken Ultra Europe“, rekao je Roberto Giugliano, direktor Sektora marketinga kompanije HEINKEN Hrvatska, koji je ujedno predstavio novo izdanje Heineken Ultra DJ natječaja. Zahvaljujući ovom natječaju, talentirani DJ-evi, amateri i profesionalci iz Hrvatske i svijeta imaju jedinstvenu mogućnost: odsvirati DJ set u trajanju 60 minuta na UMF Radio Stageu ovog ljeta u Splitu.

„Heineken s potrošačima dijeli strast prema glazbi koja je više od pasivnog slušanja – strast koja znači u potpunosti živjeti glazbu. Zato smo stvorili globalnu platformu Live Your Music koja slavi glazbena iskustva zbog kojih ljudi više uživaju u životu i glazbi koju vole. Sponzorstvo festivala Ultra Europe smatramo uporištem naših glazbenih kampanja jer odraslim mladim ljudima nudi priliku da se potpuno prepuste doživljaju, istinski i kolektivno žive glazbu te odgovorno uživaju u vrhunskom pivu“, istaknuo je Giugliano.

Na službenoj stranici Heineken Ultra DJ natječaja (www.ultra-djcontest.com), DJ-evi do 19. lipnja mogu učitati svoje mixeve. Najboljih 20 birat će se od 20. do 26. lipnja glasovima publike, a o pobjednicima, koji će nastupiti pred masovnom publikom, 29. lipnja odlučit će stručni žiri.

Kako bi svojim potrošačima omogućio da istinski žive glazbu na festivalu Ultra Europe, Heineken je organizirao i nagradne natječaje – od 20. lipnja do 10. srpnja imat će priliku osvojiti ukupno 150 trodnevnih festivalskih ulaznica za dvije osobe, kao i ostale festivalske nagrade.

Anita Palac, direktorica marketinga festivala Ultra Europe, naglasila je važnost ove suradnje: „ Heineken je već nekoliko godina naš važan i odan partner te smo vrlo ponosni na visoku kvalitetu suradnje koju su ova dva brenda izgradila. Našim posjetiteljima na festivalu želimo pržiti najbolje moguće iskustvo kada je u pitanju glazba, ali i proizvodi. Sigurni smo da će Ultra Europe 2016 biti dosad najbolje festivalsko iskustvo kojim ćemo pomicati granice.“

Više informacija na www.heineken.hr

Kao jedan od sponzora festivala Ultra Europe, Heineken još jednom podsjeća mlade odrasle osobe na važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola. Još od 2004. godine Heineken kod svih svojih sponzorstava ističe poruku o odgovornoj konzumaciji alkohola „Enjoy Heineken Responsibly“, a svake se godine ona nalazi i na milijunima boca i limenki.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije