DAVOR BRUKETA PIŠE ZA VEČERNJI
Zauvijek se mijenja način na koji kupujemo. Coca-Cola i Gucci to su shvatili prije svih, ali nitko nema genijalnu ideju kao Švedska
Brend je emocija koja generira potražnju za proizvodima i uslugama. Emocija prema nečem ili nekom ne gradi se (samo) reklamom nego cjelokupnim iskustvom koje taj brand pruža. U to ulazi sve - od etikete na košulji do političkih stavova organizacije koja stoji iza brenda. Najuspješniji brendovi pokušavaju kreirati originalna, emotivna iskustva koja će ih dugoročno povezati s velikim brojem ljudi. Kao što smo ranije pisali, u razvijenim društvima tenisica više nije samo tenisica nego i cijeli, utjecajni subjekt.
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.