Kako je i obećala, treće je večeri Drefta Fashion Weeka Zagreb, Ivana Popović dokazala da se primila škara napuštajući svoj skulpturalni način oblikovanja tkanina u nosivu formu. No ne do kraja! Fine crne haljine i haljinice s koso krojenim završnim volanom kao lajtmotivom bile su pravo osvježenje u Ivaninoj radionici. I opet je Ivana na pistu poslala "svoju kopiju", svoju kćerkicu koja se kao sve curice izborila za štikle kojima je hrabro imitirala odrasle modne tete.
Nakon Ivane svojim je modelima Iggy Popović proslavio 20-godišnjicu svoga rada. Nadahnule su ga, kaže, tete koje su ga čuvale 80-ih godine, osobito teta Marijana sa svojim šišmiš-rukavima, suknjama-hlačama, ili onima od kućno "farbane" sanitetske gaze. Prvi model bile su ultra seksi gaćice i šišmiš-bluzica, pa se dalo svašta pomisliti o teti Marijani. Iggyjevi modeli, osobito odlične haljine, bili bi još bolje ocijenjeni da nije bilo lošeg stylinga, remenja i bezveze sparenih ogrlica, makar se to nekad baš tako nosilo.
Odlična je kolekcija za ljeto 2014. londonske dizajnerice branda "Tramp in Diguise" Sini Moilanen. Njezin povratak u prošlost i supermoderno korištenje modne povijesti imalo je i svoju finu dizajnersku stranu i humorističnu notu s modelom koji su kritičari u publici nazvali "Marija Antoaneta voli disco". Svojom androginom kolekcijom Simone Manojlović pokazala je kako je moda pitanje koncepta, a ne samo pojedinačno dizajniranih ideja.
Ana Kujundžić u svom je pak fantasy-konceptu na haljinama oblikovala svoj fantastični bestijarij, nemilice trošeći ruke da bi kolažirala male dijelove od grube tkanine ili plastike. Kraj večeri pripao je eko-svijetu londonskog branda "Phannatiq" Anne Skodbo. Prirodnim i biljnim pigmentima obojenim materijalima fluidno je oblikovana počast svijetu s ruba Londona.