Od danas je u prodaji novo izdanje Ekrana Specijal koje na 116 raskošno ilustriranih stranica donosi 14 nikad ispričanih ispovijesti domaćih celeba i još brojne druge zanimljive reportaže iz svijeta show businessa.
Najbolji novinari Večernjaka razgovarali su sa svima onima čije priče su dosad intrigirale javnost. Donosimo i veliki insajderski izvještaj s ovogodišnje dodjele Večernjakove ruže, najstarije i najvažnije medijske nagrade u Hrvatskoj koja je i ove godine nagradila sedam najboljih s glazbene i medijske scene, ali i prvi put uručila Ružu za životno djelo legendarnom Oliveru Mlakaru.
Tako smo, prvi put od prerane smrti Olivera Dragojevića, razgovarali s njegovom suprugom Vesnom koja nam je ispričala kako obitelj živi bez neprežaljenog glazbenika. Našoj je novinarki rekla po čemu bi voljela da javnost najviše pamti njezina supruga. Severina Kojić koja je u žiži javnosti, samo je nama iskreno rekla što planira u budućnosti, kakvi su joj privatne i poslovne želje te smatra li da je dosegla vrhunac popularnosti.
Pijanistički virtuoz svjetske slave Maksim Mrvica prisjetio se kako je živio prije nego je postao poznat. Kraljica domaćeg jet seta Borna Kotromanić pustila nas je u svoj dom i odala sve o životu s Lukom Rajićem, ali i svom porijeklu te promišljanjima o ulozi žene u društvu. Jedina hrvatska dizajnerica čije su haljine bile na Oscarima, Matija Vuica, otkrila je kako je ušla u svijet mode.
Legendarni urednik i voditelj, Miro Lilić, odlučio je konačno ispričati zbog čega je Tuđman bio toliki protivnik pozdrava “za dom spremni” te zašto je, dok je bio na čelu Croatia Recordsa, Marku Perkoviću Thompsonu snimao album pod etiketom Nina Badrić. Znanstvenik koji ima obožavatelja koliko i prosječna domaća rock-zvijezda, Boris Jokić, objasnio je što za njega znače turbofolk političari.
Detaljno smo istražili kako je Varteks, koji je godinama bio kompanija u problemima, ponovno postao hrvatski modni brend koji obožavaju trendseteri.
Znamo i kako sa svojih kauča zarađuju najmlađi svjetski milijarderi i kako se pritom sjajno zabavljaju. Pročitajte zašto je net-a-porter zapravo najutjecajniji modni brend na svijetu i kako su od online shopa postali važniji od onoga što piše Anna Wintour. Potražite na svim kioscima za svega 15 kuna!