Uvijek originalna i odvažna Nika Turković nakon niza hitova poput "Tvoj mir", "Pusti" i "Gledaj me" predstavlja moćnu pjesmu "Dok nas nema" u kojoj jasno poručuje: ljubav je ljubav. Spot za pjesmu "Dok nas nema" premijerno je pušten na YouTubeu 22. travnja i u manje od 24 sata ima preko 22 tisuće pregleda, a zbog scene u kojoj se dvije djevojke ljube neki od Nikinih obožavatelja su rekli kako bi ovo trebala biti nova LGBT himna i zadnja 24 sata svi pričaju o ovom spotu i pjesmi.
"Dok nas nema" prva je Nikina pjesma na kojoj je autorsko kormilo u potpunosti odlučila prepustiti nekome drugome, a riječ je o popularnoj mladoj zvijezdi u usponu Tam:
"Tamara mi se javila prije dvije godine i poslala mi demo pjesme koju sam instantno osjetila kao da je moja. Odmah sam joj se javila i rekla da sam pjesmom oduševljena i da ju ne da nikome drugome, ali da me malo pričeka jer sam tada već imala plan za narednih nekoliko singlova. Skupa smo ju malo više prilagodile meni, a Petar Wagner (Fantom) nam je u svemu tome pomogao i napravio aranžman kakav smo zamislili. Jedna preodlična ekipa, prekrasna energija, velika ljubav i prijateljstvo. Definitivno jedni od najtalentiranijih ljudi s kojima sam imala prilike raditi i nadam se da će prilika biti još.", o suradnji je ispričala Nika te otkrila kakav osjećaj je bio snimati pjesmu koja "nije njezina":
"Iskreno, očekivala sam da će biti puno drugačije i da ću se slabije povezati s pjesmom, ali otkako sam ju čula, znala sam točno koju emociju prenosi i kako ju je Tamara osjetila dok ju je pisala. Tako da bih rekla da je osjećaj isti, možda sam čak malo i više u tremi, da Tamara bude 100% zadovoljna kako sam ju iznijela i da ju učinim ponosnom." Pjesmu "Dok nas nema" vizualno upotpunjuje impresivni video spot čiji osnovni cilj je bio dočarati ljubav kao takvu; jednaku kroz sve odnose:
"Sreća, čežnja, uzbuđenje, tuga, patnja, bol i sve ostale emocije koje prolazimo kroz te velike ljubavi, prolazimo upravo svi neovisno o tome tko smo ili kako se identificiramo. Upravo je to bila moja misao vodilja i zato smo i odabrali ekipu koja je to iznijela na pravi način.", rekla je Nika. Nika je režiju i produkciju spota ponovno povjerila svojim dugogodišnjim suradnicima SESTRICAMA, a za besprijekornu estetiku pobrinula se sjajna postava mladih kreativaca:
"Na našim spotovima uvijek rade isti genijalci, uz dodatak nekih novih pametnih i kreativnih glava, pa su tako i ovaj puta spot radile SESTRICE; naravno Luka Sepčić, ovaj puta uz vodstvo Sare Horvatić i asistenciju Laure Pribanić, ali i budno oko Ane Badurine. Na kameri je ponovno bio Frane Pamić s kojim baš uživam raditi, a ne smijem ni zaboraviti ostatak tehničkog tima bez kojih ništa ne bismo mogli; Rene Recek, Vedran Augustinović, Marijan Kljajić i Ivan Kljajić.
U impresivnom video spotu, Nika je zabljesnula u čak tri neodoljiva looka, a otkrila je i gdje su ona i njezin sjajni tim u kojem je za make up je kao i uvijek, bila zadužena genijalna Sonja Kvesić, za kosu Mijo Majhen, a styling je sada po prvi puta slagala Ana Nikačević, posegnuli za inspiracijom:"Ana i ja smo razgovarale o samoj pjesmi koja je pomalo mračnija, a kako sam ja samo pripovjedač u spotu, htjela sam nešto što je jednostavno, ali upečatljivo. Obje smo spletom okolnosti na mobitele spremile sliku istog Mugler body-a, koji sam ja taman naručila i tad smo znale da smo usklađene maksimalno.
Sva tri looka smo bazirale na toj igri crnog i sofisticiranog, ali opet malo više kul i edgy, kako bi ipak bilo malo drugačije. U prvom looku smo odabrale Muglerov body i njegove ikonske široke traperice, na što smo obukle glomazne vojničke čizme. Drugi look bio je predimenzionirani zebrasti sako, uz čizme na visoku platformu, dok smo u zadnjem looku uparile Muglerove tajice i sako s prorezom na leđima. Jedva čekam nešto od toga isfurati u svakodnevnom životu!", izjavila je NIka.
Kao omiljeni look, Nika ističe edgy kombinaciju body/traperice s potpisom legendarnog pokojnog dizajnera Thierryja Muglera:
"Mislim da mi je cijeli Mugler (body + traperice) look bio omiljeni, posebno s tom pundžom u koju je Majhen i ubacio indigo plavi pramen, kao i s dramatičnim make up-om u kojem sam se začudo osjećala baš ugodno i svoje. Definitivno nešto što do sad nisam prakticirala, ali možda bih i trebala. Jedan od razloga zašto volim ovakva snimanja je isprobavanje novih stvari i stavljanje sebe u neke sasvim nove uloge i situacije."
U stylingu inovativnih frizura Mijo Majhen je koristio proizvode Authentic Beauty Concept, što se pokazalo kao savršena kombinacija. - Mijo se jako dobro snašao s Authentic Beauty Concept proizvodima i skupa smo složili neke od meni omiljenih frizura koje sam ikad nosila. On je jedan jako kreativan čovjek i uvijek kosi pristupa na jako zanimljive umjetničke načine, pa ga ja samo pustim da radi tu svoju magiju i uživam.- rekla je Nika.
Tipično za one koji nemaju dovoljno mašte, nisu posebni i dobri pjevači ili bilo što drugo jest da pokušaju s ovakvim idejama. Sto puta viđeno, ali ni lgbt ni nitko ti ne može pomoći kad si potpuno bezveze.