– Prigovori zbog nove lopte ritual su koji nas prati svake četiri godine. Sjetite se da je i prije četiri godine bilo tako. I tada su se vratari i igrači žalili na teamgeist ("timski duh"), loptu koju smo proizveli za to Svjetsko prvenstvo – poručio je predsjednik uprave Adidasa Herbert Hainer te dodao:
– Igrači se još privikavaju na nju, no ona je nešto najbolje što smo proizveli.
Dobro ako je tako. U buduće lopte koje će se igrati na velikim takmičenjima treba najmanje godinu dana prije tog takmičenja prezentirati i dati da se sa njom igraju zvanične utakmice kako ne bi doživjeli da nam se igrači privikavaju na loptu na samom takmičenju. Ako se u tih godinu dana procijeni da je nova lopta promašaj igra će se sa starom i nećemo imati nikakvih pritužbi. Ovo je postalo navika u Adidasu da pred takmičenje izbace kao bolju loptu od one prije a i ona prije je bila njihov proizvod koja je tada bila vrh vrhova a danas ne valja. Ovo mi liči na reklame o detergentima gdje je novi uvijek bolji od prethodnog i tako zadnjih 30 godina gledam reklamu o novom Čarliju.