U košarkaškom klubu Cedevita predstavili su novi logotip kluba s kojim su preuzeli narančastu boju svog glavnog sponzora Cedevite, a s time i novu garnituru dresova pri čemu su "manekeni" bili centar Miro Bilan (narančasta), razigravač David Stockton (crna) te krilni-centar Marko Arapović (svjetlo-plava).
- Meni se ova promjena jako sviđa i nadam se da ona najavljuje ostvarivanje nekih dosad neostvarenih klupskih ciljeva kao što je osvajanje ABA lige - istaknuo je kapetan Miro Bilan.
- Već neko vrijeme razmišljali smo o tome da napravimo iskorak, da budemo drugačiji. Naš stari logotip imao je puno sličnosti s nekim drugim logotipima, i bio je pomalo zastario. Htjeli smo biti modernji i iz toga crpiti novu energiju i snagu, jer u čak 80 posto europskih klubova prevladavaju crvena, bijela i plava boja - objasnio je direktor kluba Davor Užbinec.
Po direktorovim riječima, Cedevita će ove sezone u četiri natjecanja (Eurokup, ABA liga, Prvenstvo Hrvatske i Ćosićev kup) odigrati blizu 90 utakmica pa su zato i registrirana čak 23 igrača.
- Sve ove godine nedostajala nam je jedna razvojna stuba za igrače proistekle iz kluba i kada smo već priveli kraju pregovore s jednim klubom da bude naša druga momčad u kojem bi se razvijali igrači kojima je isticao juniorski staž, promijenio se sustav natjecanja koji nas je prisilio da na popisu imamo puno igrača i da napravimo takozvani prošireni tim. Jer, koliko god tu nema sportske logike, mi smo pristali igrati Prvenstvo Hrvatske od čak 14 klubova kako bismo u tom dijelu pružili ruku Hrvatskom košarkaškom savezu u nastojanjima da se oporavi hrvatska klupska košarka. A naši mladi igrači će u Prvenstvu Hrvatske dobiti priliku da nastupaju u natjecanju u kojem njihova momčad neće biti superiorna jer uz sebe neće imati igrače koji stvaraju prednost, već će morati učiti na svojim pogreškama - kazao je Užbinec dodavši da je proračun kluba ostao na razini prošlosezonskog.
Prije predstavljanja konačnih rezultata "rebrandinga" kluba, gostima je prikazan prigodni film koji započinje kadrovima nekih od najbolnijih poraza u povijesti kluba kao što su porazi u Ćosićevu kupu od Zadra (košem Batura) i Cibone (košem Nicevića) te poraz u finalu ABA lige. No, iz tih poraza izraslo je korijenje danas najjačeg i financijski najstabilnijeg hrvatskog košarkaškog kluba (trostrukog prvaka Hrvatske) kojeg su gradili i treneri poput Aleksandra Petrovića, koji je pak danas na posve drugoj strani, na čelu najvećeg rivala Cibone. Baš stoga nam se i čini kako njegova izjava iz tog vremena o tome "kako je Cedevita najzdraviji košarkaški projekt u ovom dijelu Europe" nije slučajno izabrana.
A taj film uvrštena je i izjava vlasnika glavnog sponzora kluba Atlantic Grupe Emila Tedeschog.
- Naš dugoročni plan je dočekati europski ogranak NBA lige pa da grad Zagreb uvedemo u društvo gradova kao što su Madrid, Atena, Moskva...
Oko tog plana Cedevita i njeni simpatizeri morat će se strpjeti jer će klub ove sezone igrati Eurokup i to pod, još uvijek, neukinutom prijetnjom kažnjavanja od strane nacionalnog saveza.
Sa velikim veseljem i guštom pratim Cedevitu u svom razvoju od malog kvartovskog kluba do najbolje momčadi u Hrvatskoj sa tri naslova prvaka u zadnje tri godine.I sve to sa novcem privatne kompanije koju vode zaljubljenici u košarku.Ova današnja izjava govori da ljudi imaju viziju i siguran sam da će za nekoliko godina Cedevita postati dio nove evropske NBA.Navijam za vas svim srcem.