Red Bullov motorsportski savjetnik Helmut Marko je ponovio da proizvođači automobila, odnosno pogonskih jedinica, imaju preveliku moć u današnjoj formuli 1. Austrijska momčad se zato u nekoliko navrata našla na strani Bernieja Ecclestonea koji želi promijeniti pravila, uvesti standardizirani motor i još puno toga, piše GP1.
Budući da se to može dogoditi jedino 2017., Red Bull je nekonkurentnu Renaultovu pogonsku jedinicu najprije htio zamijeniti Mercedesovom ili Ferrarijevom, a potom i Hondinom. Na kraju su ih odbili svi, pa čak i aktualni dobavljač koji ne želi svoj potpis na motorima koje će Mateschitzeva momčad koristiti u 2016., a na pitanje su li se proizvođači urotili protiv njegove momčadi, Marko je za Autosprint rekao:
- To je točno. 'Kartel' je prava riječ za to. Nažalost, tek sam na kraju postao svjestan situacije, kada je bilo prekasno.
S druge strane, problema nemaju s vozačima iako je Daniil Kvjat na početku sezone imao određene probleme.
- Vozači nikada nisu bili problem. Kvjat je na početku sezone bio pogođen tehničkim problemima koje su mnogi pogrešno tumačili kao njegove probleme. Činilo se da se nije snašao u velikoj momčadi kao što je Red Bull, ali to nije bio slučaj. On je sada jako kompetitivan.
Marko se je ponovio da je dovođenje mladog Rusa bio dobar potez za njegovu ekipu.
- Kada imate Vettela, potpuno ste svjesni njegove kvalitete i performansi koje su uvijek dobre i konzistentne. Znali smo da Renault u početku neće isporučiti konkurentnu i pouzdanu pogonsku jedinicu pa je bilo bolje imati mladog vozača koji se neće predati nakon svih tehničkih poteškoća, koje su na početku bile stvarno velike. Recimo da smo uzeli vozača poput Fernanda Alonsa, on bi se vjerojatno žalio cijelo vrijeme.
>> Ovo su promjene koje nas očekuju na bolidima u 2017.