TKO JE NAJBOLJI?

Kakvi iznosi: Za 30 sekundi u eteru plaćali 7,7 milijuna dolara

E*Trade
Foto: Screenshot
1/8
05.02.2018.
u 09:24

Ove sezone pravo na prijenos Super Bowla imala je televizijska kuća NBC

Super Bowl jedan je od najgledanijih događaja na svijetu, pa ne čudi da se mnoge tvrtke bore da njihova reklama za vrijeme tog spektakla ugleda svijetlo dana.

Ove sezone prava na prijenos imala je televizijska kuća NBC, a procjenjuje se kako su oglašivači plaćali čak 7,7 milijuna dolara za 30-sekundi reklame.

Ovo su neke od reklama za koje su tvrtke ove godine potrošile milijunske iznose kako bi bile prikazane za vrijeme Super Bowla.

Amazon

Avocados From Mexico

Bud Light

Budweiser

Coca-Cola

Doritos i Mountain Dew

E*Trade

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije