ZAGREB - Kao što su organizatori najveće svjetske nogometne smotre i
očekivali, sve utakmice Svjetskog prvenstva u Njemačkoj bit će
rasprodane. Dapače, nakon što su poznate skupine, jagma za ulaznicama
dobila je obrise masovne histerije.
Ulaznica već nema
a sve moguće načine pokušava se doći do dragocjenog papirića čija se
cijene kreće od 35 do 100 eura za utakmice u skupini. Oni koji će
prisustvovati ceremoniji otvorenja i prvoj utakmici na Svjetskom
prvenstvu za tu privilegiju izdvojili su od 65 do 300 eura. Za utakmice
naše skupine ulaznice se mogu kupiti preko Hrvatskog nogometnog saveza.
Ne treba ni dvojiti da će zahtjeva biti na desetke tisuća, a mjesta na
stadionu bit će samo za nekoliko tisuća izabranih.
Prema posljednjim saznanjim u slobodnoj prodaji već odavno nema
ulaznica za naše tri utakmice u skupini, a rezervacije putem interneta
također su popunjene. Inače, svaka reprezentacija ima pravo na osam
posto ulaznica od ukupnog kapaciteta stadiona.
Što bi značilo da su domaćini za naše navijače u prvoj utakmici u
Berlinu i otvaranju s Brazilom izdvojili 4 508 ulaznica, za ogled s
Japanom u Nürnbergu 2 587, te za posljednju Stuttgartu s
Australijom 3 122 ulaznice.
No veliki dio ulaznica otići će na sponzore, a dio će se podijeliti i
igračima. Vjerojatnost je da će onaj mali broj ulaznica koje su ostale
biti distribuirane i rasopodijeljene po principu izvlačenja iz bubnja.
U našem Savezu jednostavno ne znaju pravedniji način. No, takvo
će izvlačenje biti čista lutrija.
Sponzori znaju odustati
Jedan od rijetkih preostalih načina kako doći do ulaznice jest da netko
od sponzora odustane ili da oni koji su nasumce rezervirali karte prije
izvlačenja skupina požele promijeniti istu i "otići" za svojom
reprezentacijom. Primjerice, Coca Cola kao jedan od glavnih
sponzora prvesntva ima pravo na stotine tisuća ulaznica, a sve joj
sigurno neće trebati.
No s obzirom da organizatori ulaznice prodaju u pet intervala karti se
možete nadati jednom od sljedeća tri (od 12. prosinca do 15. siječnja
2006., od 15. veljače do 15. travnja 2006. i od 1. svibnja do 9. lipnja
2006.).
Sasvim sigurno se za ulaznice neće gurati oni koji su za rezervirali
lože čija cijena se kretala oko 60 000 tisuća eura. Sitnica, ali za
obične smrtnike samo san. A za one koji očekuju kako bi na ilegalnoj
pretprodaji mogli nešto i zaraditi organizatori poručuju: "Niti ne
pokušavajte".
Jer svaka ulaznica bit će skenirana i registrirana u bazi podataka koja
će sadržavati osobne podatke osobe koja je kupila kartu. A osoblje na
stadionima će biti opremljeno "čitačima ulaznica" tako da je i
najmanja mogućnost bilo kakve prevare isključena.
JAGMA ZA ULAZNICAMA U Njemačku će ići samo najsretniji navijači