JAGMA ZA ULAZNICAMA U Njemačku će ići samo najsretniji navijači

Lutrija će sretnicima donijeti ulaznice za SP

nog-nav-txt.jpg
import
10.12.2005.
u 17:49

ZAGREB - Kao što su organizatori najveće svjetske nogometne smotre i očekivali, sve utakmice Svjetskog prvenstva u Njemačkoj bit će rasprodane. Dapače, nakon što su poznate skupine, jagma za ulaznicama dobila je obrise masovne histerije.
 
Ulaznica već nema
a sve moguće načine pokušava se doći do dragocjenog papirića čija se cijene kreće od 35 do 100 eura za utakmice u skupini. Oni koji će prisustvovati ceremoniji otvorenja i prvoj utakmici na Svjetskom prvenstvu za tu privilegiju izdvojili su od 65 do 300 eura. Za utakmice naše skupine ulaznice se mogu kupiti preko Hrvatskog nogometnog saveza. Ne treba ni dvojiti da će zahtjeva biti na desetke tisuća, a mjesta na stadionu bit će samo za nekoliko tisuća izabranih.
Prema posljednjim saznanjim u slobodnoj prodaji već odavno nema ulaznica za naše tri utakmice u skupini, a rezervacije putem interneta također su popunjene. Inače, svaka reprezentacija ima pravo na osam posto ulaznica od ukupnog kapaciteta stadiona.
Što bi značilo da su domaćini za naše navijače u prvoj utakmici u Berlinu i otvaranju s Brazilom izdvojili 4 508 ulaznica, za ogled s Japanom u Nürnbergu 2 587, te za posljednju  Stuttgartu s Australijom 3 122  ulaznice.
No veliki dio ulaznica otići će na sponzore, a dio će se podijeliti i igračima. Vjerojatnost je da će onaj mali broj ulaznica koje su ostale biti distribuirane i rasopodijeljene po principu izvlačenja iz bubnja. U našem Savezu jednostavno ne znaju pravedniji način.  No, takvo će izvlačenje biti čista lutrija.

Sponzori znaju odustati
Jedan od rijetkih preostalih načina kako doći do ulaznice jest da netko od sponzora odustane ili da oni koji su nasumce rezervirali karte prije izvlačenja skupina požele promijeniti istu i "otići" za svojom reprezentacijom.  Primjerice, Coca Cola kao jedan od glavnih sponzora prvesntva ima pravo na stotine tisuća ulaznica, a sve joj sigurno neće trebati.
No s obzirom da organizatori ulaznice prodaju u pet intervala karti se možete nadati jednom od sljedeća tri (od 12. prosinca do 15. siječnja 2006., od 15. veljače do 15. travnja 2006. i od 1. svibnja do 9. lipnja 2006.).
Sasvim sigurno se za ulaznice neće gurati oni koji su za rezervirali lože čija cijena se kretala oko 60 000 tisuća eura. Sitnica, ali za obične smrtnike samo san. A za one koji očekuju kako bi na ilegalnoj pretprodaji mogli nešto i zaraditi organizatori poručuju: "Niti ne pokušavajte".
Jer svaka ulaznica bit će skenirana i registrirana u bazi podataka koja će sadržavati osobne podatke osobe koja je kupila kartu. A osoblje na stadionima će biti opremljeno  "čitačima ulaznica" tako da je i najmanja mogućnost bilo kakve prevare isključena.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije