Dinamovo proljeće ide dalje!, najavljuju iz Udruge “Dinamo, to smo mi”. Nakon uspješne izložbe u Galeriji Kranjčar, sjajnog koncerta u Domu sportova te premijere filma u kinu Europa, članovi kluba okupljeni u toj udruzi pripremili su tribinu pod naslovom “Potencijali Dinama”, koja će okupiti ne samo domaće nego i međunarodne stručnjake iz oblasti sportskog marketinga, ekonomije i antropologije sporta te povezanosti s navijačima i pokušati ukazati na sve aspekte u kojima Dinamo kao klub može napredovati.
Tribina će se održati u ponedjeljak 18. ožujka u 18 sati u Novinarskom domu u Zagrebu.
>> Pogledajte sve o herojima koji su Dinamu osigurali europsko proljeće nakon 49 godina
– Kad smo krenuli u cijeli projekt “Dinamovo proljeće”, rekli smo da nam je cilj proslaviti veliki klupski uspjeh nakon 49 godina i na afirmativan način vratiti građansku podršku Dinamu i identitet kluba kao dio Zagreba. Ovom tribinom želimo pokazati rezultate naše akcije te preko svjetskih i domaćih stručnjaka pokazati gdje se može napraviti iskorak u organizaciji i djelovanju kluba – kazao je Juraj Čošić, predsjednik Udruge.
Glavno iznenađenje i zvijezda tribine sasvim sigurno bit će Mike Farnan, jedan od najvećih svjetskih autoriteta na području sportskog marketinga s više od 20 godina međunarodnog iskustva.
Krajem 90-ih u zlatnoj eri Manchester Uniteda i Alexa Fergusona bio je direktor marketinga te direktor tvrtke Manchester United International odgovoran za širenje tržišta u svijetu, otvaranja trgovina i ugostiteljskih objekata pod brendom Crvenih vragova.
Osim njega, na tribini će govoriti i Fredrik Ekström iz AIK-a, aktualnog nogometnog prvaka Švedske, te dva domaća stručnjaka: dr. Tomislav Globan s Ekonomskog fakulteta, inače stručnjak za makroekonomiju i ekonomiku sporta, te dr. Goran Pavel Šantek, redoviti profesor na Filozofskom fakultetu, autor knjige “Dinamo, to smo mi”. Ulazak na tribinu je slobodan.
Čuj, Dinamo to su oni! A što drugo čovjek da radi nego da se od srca nasmije i njima i piskaralima VL!