Sav moj trud i rad napokon su se isplatili. Konačno ću moći svoje sposobnosti pokazati i među automobilističkom elitom - sretan je ovih dana prvi hrvatski vozač u Svjetskoj seriji turističkih automobila (WTCC-u) Marin Čolak.
Tako će nakon formule Renault i formule 3 Čolak ponovo biti u društvu ponajboljih svjetskih vozača, kao što su bivši vozači formule 1 Monteiro, Zanardi...
Tri treninga dnevno
Iako je dva mjeseca do početka natjecanja Marin već neko vrijeme naporno trenira, čak tri puta dnevno.
- Ujutro i navečer imam kondicijske treninge, a tijekom dana vozim Seat ili karting. Dobra priprema i prilagodba na nove staze mi je i Play station. Staze su vjerno prikazane pa se i na taj način pripremam.
Kakvi su planovi za novu sezonu?
- Cilj mi je biti među tri najbolja vozača u konkurenciji privatnih momčadi, a među tvorničkim timovima volio bih biti plasiran između 5-6 mjesta.
Auto za predstojeće izazove stiže uskoro.
Isti tim
- Novi Seat trebao bi doći za dva tjedna. U prilagodbi će mi pomoći i moj tim koji će ostati u istom sastavu. Otac Nikica bit će glavni inženjer, a pomagat će mu Dominik Mahnić i Grozdan Meglaj.
Novi auto razlikuje se od onog iz Eurokupa.
- Auto ima atmosferski motor i precizniji ovjes pa ne dopušta nikakvu pogrešku, pa vozač mora biti puno koncetriraniji tijekom utrke. No, jedna stvar će ostati ista. I na novom Seatu bit će crveno-bijele kockice po kojima sam prepoznatljiv – zaključio je Čolak.
Prva ovosezonska utrka vozi se u Brazilu 8. ožujka, a slijede Puebla (Meksiko, 22. ožujka) i 3. svibnja Marrakeš (Maroko). Od polovice svibnja do rujna vozi se 7 utrka po Europi od Paua (Francuska) do Imole (Italija). Kraj je na Dalekom Istoku, prvo Japan i završnica u Makau 22. studenoga.