U velikom finalu u američkom nogometu ove će godine igrati Pittsburgh Steelers i Green Bay Packers. Snijeg i hladnoća stvaraju velike probleme Superbowlu pa navijači na put u Arlington kreću i nekoliko dana ranije. U tom kaosu dogodio se i incident u kojemu je ozlijeđeno šestero ljudi. Naime, vjetar je nosio dijelove leda i veće količine snijega, koji su padali po ljudima angažiranima na čišćenju i uređivanju stadiona. Iako su u SAD-u svi ludi za američkim nogometom, posebna groznica vlada u državama iz kojih dolaze momčadi.
U Pennsylvaniji, odakle dolaze Pittsburgh Steelersi, jedna je pokrajina, koja nosi naziv Green (zeleno), zbog suparnika (Green bay) htjela promijeniti ime u Crno-zlatni, samo kako bi pokazala koliko su njezini stanovnici privrženi momčadi za koju navijaju. Jedna bolnica u okolici Pittsburgha je pak u protekla dva tjedna novorođenčad zamatala u navijačke ručnike Steelersa.
Uz klasičnu tečajnu listu u kladioničarskoj ponudi može se pronaći i neuobičajenih oklada. Može se kladiti, primjerice, koga će najbolji igrač finala prvo spomenuti: Boga (11/10), navijače (9/4), suigrače (4/1), trenera i gazdu (7/1), obitelj (12/1)...; hoće li kod ispucavanja lopta pogoditi semafor iznad igrališta (6/1), pa do kakve će boje biti tekućina (obično je energetski napitak) u bačvi kojom igrači tradicionalno zaliju trenera: žuta (3/2), voda (2/1), narančasta (3/1), zelena (5/1), crvena (15/2), plava (10/1) ili koliko će dugo Christina Aguilera kod pjevanja američke himne zadržati glas u posljednjem dijelu, manje ili više od šest sekundi.
Reklame od pola minute plaćane su po tri milijuna dolara, a njihov prostor u prijenosu rasprodan je još lani u listopadu.