Međutim, ni cijena od 130 kuna za sve Cibonine utakmice nije privukla pozornost, prodano je tek 160 godišnjih karata. Usporedbe radi, kupona s popustom za večeru u jednom zagrebačkom restoranu prodano je više od 800.
Slab odaziv
Veći interes za večeru nego za Ciboninu sezonsku ulaznicu
Cijena od 300 kuna za sezonsku ulaznicu KK Cibone Zagrepčanima je previsoka, pa je uprava preko Kolektive.hr. organizirala ponudu sa čak 57 posto nižom cijenom.
Komentara 2
PR
Hvala na komentaru, john_s
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
koja glupa vrijedjalacki intonirana vijest. Pa kad u Hr jede 4.500 000 ljudi, a na utakmice u zagrebu ide 5,600 ljudi. Osim toga, tko je uopce cuo za tu kolektivu? meni je evo zao ko psu sto nisam znao za tu akciju. Osim toga, itanje je koliko je uopce karti bilo u prodaji, kako sam sad vidio karte su se prodavale za zuti teleskop, koji nema tih 800 mjesta... totalna debilana od vijesti...