Dijelovi ruskog projektila pronađeni su na mjestu rušenja leta MH17 Malaysia Airlinesa u Ukrajini.
Da podsjetimo, u padu zrakoplova koji se dogodio prošle godine, poginulo je 298 ljudi. Zapad je okrivio proruske separatiste, a Bijela kuća čak Putina i Rusiju. BBC sada javlja kako bi novi nalazi mogli biti jako važni u razjašnjavanju onoga što se dogodilo tragičnog dana. Dijelove projektila otkrili su nizozemski istraživači, koji tvrde da još uvijek nisu pronašli dokaze koji direktno povezuju projektil i let MH17.
Iako je zapadni svijet okrivio Rusiju za pad zrakoplova, Rusi su odbili preuzeti ikakvu odgovornost te su krivnju prebacili na ukrajinsku vojsku. - Dijelovi koje smo pronašli od posebnog su značaja za istragu te mogu dati više informacija o padu leta MH17. Iz tog razloga, istražit ćemo porijeklo dijelova - izjavili su u nizozemski istraživači. Nadodali su da se zasad ruski projektil ne može izravno povezati s padom leta.
>>Podaci crne kutije: Zrakoplov je srušio projektil
>>Malaysia Airlines počela restrukturiranje, bez posla ostaje 6.000 radnika
Ovo mi je najbolja rečenica u članku: "Iako je zapadni svijet okrivio Rusiju za pad zrakoplova, Rusi su odbili preuzeti ikakvu odgovornost te su krivicu prebacili na ukrajinsku vojsku." A poanta je? Možda ova, da ako zapad nešto kaže onda mora da je istina iako istraga (koja nije u potpunosti nezavisna) ne navodi barem za sada tko je odgovoran? Ajmo rečenicu obrnuti i vidjeti kako bi to izgledalo: "Iako je istočni svijet okrivio SAD-a i EU za pad zrakoplova, isti su odbili preuzeti ikakvu odgovornost te su krivicu prebacili na pobunjenike". Barem meni, zvuči jednako loše i ne govori baš ništa osim pristranih stavova. ......................................... "Nezavisna" istraživačka grupa ima crne kutije iz kojih se može utvrditi tko (kontrola leta iz...?) je preusmjerio avion za stotine kilometara u ratnu zonu. Nakon toga se može utvrditi zašto se promjenio kurs. ......................" Zašto do sada nisu objavljeni nalazi zvčunnih zapisa iz crnih kutija (obično se objave poslije par tjedana, a u slučaju namjernog obaranja Luftansinog aviona od strane kopilota znali smo već poslije para dana što se je događalo u kabini"