Megatrend poslovna rješenja
Megatrend poslovna rješenja ima 40 zaposlenih i ostvario je godiđnji prihod od 40 milijuna kuna, a proizvodi poslovna rješenja i IT usluge.
Mobilna aplikacija za upravljanje i obradu korisničkih prijava
Megatrend već dvanaest godina uspješno održava maloprodajna mjesta niza klijenata u Hrvatskoj.
Analizirajući mogućnosti poboljšanja naših usluga i razvoja potencijalnih novih usluga primijetili smo da postoji prostor za razvoj u procesu kojim se zaprimaju prijave korisnika po ugovorima o održavanju njihovih sustava. Razvojem mobilne aplikacije koju bi koristili i naši klijenti te naši tehničari i inženjeri povećala bi se brzina kojom bi adekvatna osoba izvršila potrebnu intervenciju na terenu a ujedno bi se i optimiziralo put i vrijeme potrebno za dolazak na mjesto intervencije, kaže nam Ivana Bošković, voditeljica odjela financija.
Uvođenjem novog načina prijave kvarova odnosno zahtjeva, korisnicima bi se olakšala prijava i eliminiralo čekanje pri telefonskom pozivu čime bismo povećali njihovo zadovoljstvo našom uslugom. Izvještavanje o zaprimljenim prijavama i izvršenim intervencijama postalo bi brže, kvalitetnije i transparentno što bi također rezultiralo povećanjem zadovoljstva naših klijenata i naše konkurentnosti na tržištu.
Aplikacijom razvijenom u ovom projektu povećat ćemo kapacitet naših usluga kroz brži odziv i veću brzinu popravka. Također ćemo proširiti našu uslugu kroz povećanje funkcionalnosti koje ostvarujemo kroz mobilnu aplikaciju (u odnosu na sadašnji način prijave kvarova putem telefona odnosno maila, te u trenutnom praćenju svakog zahtjeva i on-line analitici). Iskustvo na razvoju mobilne aplikacije koristit ćemo i nakon ovog projekta u razvoju novih aplikacija čime planiramo povećati kapacitet usluga i broj zaposlenih.
Aplicirali smo na natječaj E-impuls, koji se financira iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova u financijskom razdoblju 2014.-2020. Ukupna vrijednost projekta Mobilna aplikacija za upravljanje i obradu korisničkih prijava iznosi 1.026.400,00 kn. EU će nam sufinancirati 30% troškova projekta, odnosno 297.656,00 kn. Ostatak projekta financiramo iz vlastitih izvora. Dobivena EU sredstva su dobrodošla i kvalitetno su iskorištena za početnu fazu razvoja aplikacije, ističe Ivana Bošković, voditeljica odjela financija
Hsm-Informatika
HSM- Informatika se bavi unaprjeđenjem poslovanja primjenom informatičkih tehnologija još od 1990. godine. Partner smo mnogim svjetskim proizvođačima softvera i hardvera, među kojima izdvajamo Salesforce, Adobe i Google.
Svojim klijentima pružamo cjelokupnu uslugu, od konzaltinga i implementacije rješenja, do edukacije i podrške, kaže Jakov Urbanke, COO tvrtke
Projekt HSM-INFORMATIKE pod nazivom “Uvođenje naprednih e-poslovnih rješenja s ciljem povećanja konkurentnosti tvrtke”, za cilj je imao; optimizirati i automatizirati poslovne procese, ubrzati svakodnevno poslovanje i poboljšati kvalitetu komunikacije s klijentima i partnerima, te u konačnici povećati razvoj, rast i konkurentnost tvrtke na domaćem i inozemnom tržištu.
Kako bi postigla željene ciljeve, HSM-INFORMATIKA je optimizirala poslovanje uvođenjem novog CRM (Customer Relationship Management) sustava koji je postao središnja točka povezivanja svih poslovnih procesa i sustava tvrtke. Implementirano Salesforce CRM rješenje je tvrtki omogućilo; kvalitetnije planiranje, provođenje i praćenje svih marketinških, prodajnih i postprodajnih aktivnosti, izgradnju kvalitetnijih dugoročnih odnosa s klijentima te u konačnici poboljšanje rezultata poslovanja.
Uz implementaciju CRM rješenja, tvrtka je ovim projektom uvela i novu e-trgovinu, koja integrira web stranicu i web trgovinu tvrtke.
Provedenim projektom HSM-INFORMATIKA je povećala učinkovitost i produktivnost zaposlenika, smanjila administrativne troškove, omogućila učinkovito praćenje marketinških, prodajnih i postprodajnih aktivnosti, te strateško planiranje i praćenje realizacije ciljeva.
Tvrtka je u prvoj godini nakon završetka projekta (2017.) ostvarila značajne rezultate, kao što su; povećanje prihoda od izvoza, povećanje prihoda od prodaje, optimizacija ključnih poslovnih procesa, te povećanje produktivnosti rada zaposlenika kroz automatizaciju repetitivnih poslovnih procesa. Također, zabilježen i značajan porast broja zaposlenih (s 10 na 19 zaposlenih).
U drugoj godini nakon završetka projekta (2018.) planiramo daljnji porast u broju zaposlenika, te očekujemo daljnji porast prihoda od prodaje uz naglasak na usluge konzaltinga i implementacije CRM rješenja.
Projekt se provodio u okviru natječaja “Primjena informacijske komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa”, Fond: Europski fond za regionalni razvoj. Razdoblje provedbe projekta od 1.prosinca 2014. do 1.lipnja 2016. Ukupna vrijednost projekta procjenjuje se na gotovo 1,02 milijuna kuna, pri čemu je 566.797,91 kuna osigurano u obliku bespovratnih sredstava.
Zahvaljujući sudjelovanju na navedenom natječaju, tvrtka je znatno unaprijedila i automatizirala svoje poslovanje. Iznimno smo zadovoljni rezultatima, koji su u određenoj mjeri i premašili naša očekivanja. Zahvaljujući ovom projektu brže smo proveli željenu optimizaciju poslovanja, što je rezultiralo rastom i razvojem tvrtke, jačanjem tržišne pozicije i širenjem na nova tržišta te u konačnici kontinuiranim poboljšanjem poslovnih rezultata, tvrdi Jakov Urbanke
Poslovne tehnologije
Tvrtka se preko 12 godina bavi elektroničkim poslovanjem, a napose upravljanjem i sinkronizacijom matičnih podataka o proizvodima i uslugama. Razvili smo vlastiti sustav za upravljanje podacima o proizvodima (PIM) SyncGUIDE (http://www.syncguide.com/) koji organizacijama (bilo proizvođačima bilo trgovcima) omogućuje pregledno i centralizirano administriranje podataka o proizvodima, a 2017. pokrenuli smo mobilnu aplikaciju Kliktag namijenjenu svima koji žele dobiti kompletne i podrobne informacije od čega se sastoje prehrambeni proizvodi koje kupuju u dućanu. 99% naših aktivnosti odvija se u inozemstvu, od čega većina u Turskoj gdje aplikaciju Kliktag svakodnevno koristi više od 13.000 osoba, kazuje Dalibor Bišćević, direktor tvrtke
Mnoge tvrtke u svojim bazama imaju brojne netočne podatke o proizvodima, a pritom nisu svjesne da time smanjuju produktivnost tvrtke i uzrokuju dodatne troškove – npr. nekategorizirani proizvodi ne prodaju se u web shopovima, netočni logistički podaci uzrokuju lom ili kvarenje u skladištima, elektroničke narudžbe sadrže nepostojeće ili krive artikle i sl. Statistike pokazuju da se uvođenjem PIM sustava poput SyncGUIDE, 25% manje vremena troši na traženje informacija dok se povrat robe smanjuje za 23%. Sustav pruža mogućnost širenja u nove trgovačke kanale i podiže kvalitetu matičnih podataka.
Druga osnovna značajka SyncGUIDE sustava je sinkronizacija podataka s trgovačkim partnerima putem IT sustava čime se eliminira mogućnost slanja pogrešnih podataka. Sustav je kompatibilan s globalnom mrežom za razmjenu podataka, pa se tako podaci mogu slati i primati od partnera bilo gdje u svijetu.
U procesu smo prijave za EU natječaj kojim bismo dobili sredstva za marketinške, odnosno promocijske svrhe. Naime, naša je procjena da na hrvatskom i okolnim tržištima tvrtke nisu svjesne važnosti i benefita koje im sustavi kao što je SyncGUIDE mogu donijeti već u vrlo kratkom roku te tako opravdati ulaganje, dodaje Dalibor Bišćević.
Što će se promijeniti uvođenjem eura i hoće li sve poskupjeti: