S više od 1,3 milijuna prodanih primjeraka od 2002., Mercedes je
početkom godine na salonu automobila u Detroitu predstavio novu
generaciju E klase. Prošlog smo tjedna u Madridu i okolici napravili
njome i prve kilometre. Na dizajn nemamo većih prigovora.
Prema prethodnom modelu, ima pravilne linije, što je već viđeno i na
modelu GLK. Putnička kabina uređena je u poznatom Mercedesovu duhu, a
dosta okomito postavljena komandna ploča i središnji greben ostavljaju
dojam prostranosti. Vozaču su sve potrebne komande nadohvat ruke a,
poput eksterijera, ni putnička kabina nije revolucija, nego svojevrsna
evolucija prethodnika.
Ono što se ne može osporiti modelu koji pripada višem srednjem segmentu
vozila, a pripremali su ga njemački stručnjaci, jest kvaliteta. Pritom
- uza završnu obradu - mislimo i na kompletnu kvalitetu izrade, ali i
ponudu agregata ili elektronskih pomagala.
Tehnološka dostignuća dio su na koji je Mercedes stavio naglasak u
novoj generaciji E-klase. Nudi se više od 20 novih i poboljšanih
tehnoloških pomagala kojima se postavljaju novi standardi u segmentu.
Već se kao dio standardne opreme nudi sustav praćenja pozornosti, koji
prati više od 70 parametara umora vozača i upozorava na pad
koncentracije tijekom vožnje.
Vrlo dobre vozne osobine mogu se zahvaliti i novorazvijenoj karoseriji
koja je za trećinu čvršća i lakša od prethodne. Novi je model produljen
za 1,6 i proširen za 3,2 cm, dok je međuosovinski razmak porastao za 20
mm. Ugodnost putovanja ostavlja dojam da se bez problema, u bilo koje
doba, možete upustiti u putovanje od nekoliko stotina kilometara - sav
komfor je osiguran.
Veća ekonomičnost postignuta je ugradnjom manjih i efikasnijih motora
koji razvijaju znatno veću snagu, a pritom smanjuju potrošnju goriva do
23 posto. Prvi primjerci stižu u Hrvatsku tijekom svibnja, a budući da
su cijene formirane, omogućene su i narudžbe.
VOZILI SMO Premium modela više srednje klase