ISTRAŽIVANJE Kakve aute vole žene, a kakve muškarci, te utječu li auti na odabir partnera

Uz bolji auto i vozač je privlačniji

02.02.2009.
u 17:45

Smatrate li da su iste osobe suprotnog spola s dobrim, odnosno skupim automobilima privlačnije od istih osoba suprotnog spola s lošijim automobilima? Na ovo je pitanje čak 40 posto žena odgovorilo potvrdno. Istodobno, 28 posto muškaraca dalo je isti odgovor. Tako ispada da žene više “cijene” bolje automobile od lošijih, bez obzira je li muškarac zgodan, privlačan, duhovit, dok je muškarcima bolji automobil manje bitan.

Naime, specijalizirani internetski oglasnik 4Kotača (www.4Kotaca.net) tijekom prosinca i u siječnju proveo je istraživanje na uzorku više od 1000 muškaraca te više od 400 žena.

Većina ispitanika (86%) posjeduje neko prijevozno sredstvo, pri čemu nešto više muškarci (92%), nego žene (81%). Po markama automobila, najviše muških ispitanika ima VW, slijede Opel i Renault. Kod ispitanica je situacija malo drukčija.

Najveći postotak žena ima Opel, na drugom je mjestu Renault. Istodobno, oba spola - kada bi imali priliku kupiti automobil po svojoj želji, bez obzira na cijenu - najprije bi odabrali neki od BMW-ovih modela, a nakon toga Audijev. Muškarci bi nakon toga birali Mercedes-Benz, Hondu, Aston Martin, Volvo,... a žene Volvo, Toyotu, Mercedes-Benz, Hondu,... Prve dvije marke, BMW i Audi, ispitanici bi odabrali i za svoje partnere.

Čak 80% ženskih i 51% muških ispitanika izjavilo je da njihovi partneri imaju neko prijevozno sredstvo. Među ispitanicima čije partnerice nemaju prijevozno sredstvo, njih 11% izrazilo je nezadovoljstvo time. S druge strane, petini ispitanica smeta što njihov partner nema prijevozno sredstvo.

Pri kupnji automobila, osim cijene, većina ispitanika kao najbitnije elemente navodi dodatnu opremu (64%), dok žene na prvo mjesto stavljaju udobnost (68%). Zanimljivo, marka automobila je bitna za samo 3% muškaraca i 10% žena.

Prilikom odabira automobila, 74% ispitanika uzelo bi u obzir i mišljenje svoga partnera, pri su na to u većoj mjeri spremne žene (83%), nego muškarci (66%). Najmanje su fleksibilni muškarci mlađi od 25 godina, dok kod žena nema velikih razlika među dobnim skupinama.

Nešto više od polovice ispitanika (52%) smatra da je suprotnom spolu bitno kakav automobil oni voze, dok takvo mišljenje s njima dijeli 26% žena. Samo 26% muškaraca smatra da automobil koji voze pridonosi njihovoj muževnosti. S druge strane, žene u nešto većoj mjeri (38%) smatraju kako njihov automobil pridonosi njihovoj ženstvenosti.

Svaki drugi muškarac (52%) smatra da bi s boljim (skupljim) automobilom bio privlačniji suprotnom spolu, dok isto mišljenje dijeli svaka treća ispitana žena (29%). Među muškarcima takvo mišljenje u najvećoj mjeri imaju oni mlađi od 25 godina (63%), a najmanje ispitanici stariji od 45 godina (41%).


Statusni simbol

Na ljestvici statusnih simbola muškarci su na drugo mjesto svrstali automobil (42%). Nešto više od polovice muških ispitanika (51%) kao najvažniji statusni simbol navodi stan, odnosno kuću (51%). Žene su u najvećoj mjeri navele stan, odnosno kuću (56%), stanje na računu (47%) te radno mjesto (45%) kao statusne simbole.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?