BOGAT RASPORED

15. Weekend Media Festivala privukao veliku pažnju. Organizator: Uvijek pratimo trendove'

Rovinj: Weekend Media Festival, predavanje The Future of Brands: Leveraging Experientil Platforms an Multisensory to Breakthrough
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
1/3
23.09.2022.
u 17:15

A puno je interesa izazvalo i predavanje Fabia Seidla, direktora za globalni kreativni razvoj u Meti. Upravo je on, naime, proglašen najboljim kreativnim direktorom u Sjedinjenim Američkim Državama, a odgovoran je za kampanje širom svijeta iza kojih stoje brendovi kao što su Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger i Quest.

Pod sloganom #SAMODOĐI, više od 5000 ljudi okupilo se ovih dana u Rovinju gdje se održava 15. izdanje Weekend Media Festivala. Najveća regionalna konferencija koja okuplja vodeće medijske, marketinške i komunikacijske stručnjake otvorena je u četvrtak, tijekom jučerašnjeg i današnjeg dana održava se cijeli niz panela, rasprava, razgovora, a gosti su neka od najzvučnijih imena iz svijeta medija, komunikacija, tehnologije, glazbe, ekonomije i inovacija, ali i špijunaže, gastronomije i sporta.

– Nama u organizaciji je najvažnije da je program raznovrstan i zanimljiv. Uvijek pratimo trendove, a uz to na Weekend dovodimo relevantne stručnjake i tako postavljamo nove trendove te redovito točno predviđamo koje će zanimljivosti i aktualnosti biti u fokusu – kaže nam Tomo Ricov, direktor festivala i direktor programa koji je bio izrazito zadovoljan atmosferom na Weekendu prvog dana održavanja.

Odmah nakon otvorenja Weekenda, jedan od najiščekivanijih gosta, izraelski novinar i publicist Yossi Melman razgovarao je jedan na jedan s moderatorom Igorom Alborghettijem. Tema razgovora bila je “Što možemo naučiti od Mossada?”, s obzirom da je Melman jedan od najvećih stručnjaka u području špijunaže i međunarodne sigurnost. Autor je i niza bestsellera o Mossadu i izraelskoj službi unutarnje sigurnosti Shin Bet, a sada su posjetitelji Weekenda uživo imali prilike čuti njegove priče.

Photo: Emica Elvedji/PIXSELL
Foto: Emica Elveđi / PIXSELL

Program se i dalje nastavio aktualnim temama pa su tako glavni urednik 24sata Ivan Buča, glavni izvršni direktor Večernjeg lista Renato Ivanuš, Ankica Mamić iz IMC agencije te Krešimir Macan iz Manjgure razgovarali o “Ratovanju drugim sredstvima”. Raspravljali su naime, o ulozi medijskih istupa u ratu u Ukrajini te o imidžu ukrajinskog i ruskog predsjednika, Zelenskog i Putina.

Program se nastavlja i sutra kada će, između ostalog, urednica i novinarka Ivana Paradžiković, odvjetnica Vanja Jurić i  direktorica iz Publicis Media Aleksandra Dilevska Simova raspravljati o tome “Vodimo li ponovno bitke naših baka?”. Moderatorica Ida Prester vodit će, naime, s ove tri žene raspravu o ženskim pravima, a kasnije će u razgovoru jedan na jedan ugostA puno je interesa izazvalo i predavanje Fabia Seidla, direktora za globalni kreativni razvoj u Meti. Upravo je on, naime, proglašen najboljim kreativnim direktorom u Sjedinjenim Američkim Državama, a odgovoran je za kampanje širom svijeta iza kojih stoje brendovi kao što su Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger i Quest.iti Jelenu Đoković, suosnivačicu i globalnu direktoricu Novak Đoković Fondacije koja se bavi ranim razvojem djece te unapređenjem uvjeta u kojima se ona educiraju u svojim najranijim godinama.

– Koliko joj u radu i širenju misije Fondacije pomažu mediji? Kako opravdava budžete donatorima? Kako uopće plasira te vijesti i treba li humanitarnim udrugama PR? – samo su neke od tema o kojima će govoriti Jelena Đoković u razgovoru pod nazivom “Kako su povezani mediji i humanitarni rad?”.

Na panelu “TV Maratonci” okupit će se pak Aleksandar Stanković s HRT-a, Zoran Šprajc s RTL-a, Olivera Kovačević s RTS-a te komentator Božo Sušec, a Zoran Kurelić s Fakulteta političkih znanosti pokušat će odgovoriti na pitanje “Je li kultura otkazivanja zarazna bolest?”. Još jedan panel zanimljivog naziva je “Smrt činjenica” na kojem će pod moderatorstvom Tihomira Ladišića s N1 raspravljati Marijana Grbeša s Fakulteta političkih znanosti, Ksenija Kardum s Nove TV, glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić te Ognian Zlatev iz predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj.

U konačnici, na nekoliko će se panela raspravljati i o društvenim mrežama te influencerima pa će tako nešto o modernom poslovanju govoriti Nika Ilčić, Marina Mamić, Lucija Lugomer…

–  Jedan od završnih panela bit će “Pušiona”, novi koncept koji smo osmislili ove godine, a cilj je da uspješni poslovni ljudi ispričaju priče o svojim propalim projektima. Već je sada puno ljudi iskazalo interes tako da će vjerojatno taj panel dobiti nastavak iduće godine – zaključuje Ricov koji komentira i odličan zabavni program.

Sam Weekend otvoren je koncertom Darka Rundeka i Jazz orkestra Hrvatske radiotelevizije nakon čega je uslijedio party Večernjeg lista kada su na pozornicu stigli Matija Cvek & The Funkensteinsi.

VIDEO: Matija Cvek na Weekend media festivalu - Večernjakov party

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije