BREND
Ako si ovu čarobnu riječ ne vežete uz ime, neuspješni ste
Kako biste na globalnom tržištu ostvarili uspjeh, zaradu i utjecaj te nametnuli vlastite trendove, koje će drugi slijediti, morate postati brend. Ako ne uspijete, onda ste osuđeni na prosječnost, a time i manji tržišni doseg i benefite…
Komentara 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sve što je ovdje opisano je dobrim dijelom točno, iako se nešto od toga temelji na marketinškim znanjima iz šezdesetih godina prošlog stoljeća. Naravno, čovjek se pita zašto se zemlja tako teško reklamira kao turistička destinacija: "Croatia, full of life" postavlja svjetski rekord u beskonceptnom i nemaštovitom oglašavanju... I zašto svake godine mijenjate slogan kad posjedujete li jednu marku?