Nakon što su se mediji raspisali o luksuznom mercedesovu terencu ML 350 Bluetec 4Matic, u kojem je šef HDZ-a Tomislav Karamarko vozio oca u bolnicu na Rebro, reagirala je njegova partnerica Ana Šarić, vlasnica tvrtke Drimia čije je to službeno vozilo.
Bez naknade
– Situacija s automobilom jednostavna je i transparentna. Službeno vozilo moje tvrtke Drimije d.o.o., mercedes ML, vozim i u privatno vrijeme i u privatne svrhe bez ograničenja raspolaganja. To prate odgovarajući dokumenti i odluke tvrtke. Drimia ima ugovor s najmodavcem vozila i najamnine su ugovorene po tržišnim uvjetima. Također, Drimia postupa sukladno Zakonu o porezu na dohodak s obzirom na to da sam većinska vlasnica tvrtke i obračunava se porez i prirez. Kad moj partner koristi ovo vozilo, tada ga na korištenje uzima od mene, ne od moje tvrtke, koja nema baš nikakve veze s posudbom automobila Tomislavu – rekla nam je Ana Šarić i dodala da je vozilo za vrijeme privatnog korištenja dala Karamarku bez naknade.
Ona poručuje kako je očito počela prljava kampanja, ali dodaje da ona nije dio nje. Smatra da njena partnera Tomislava Karamarka nemaju čime inkriminirati “pa se napuhuju baloni od sapunice”.
– Ja nisam dio kampanje ni političko lice i imam i obvezu i pravo štititi svoju tvrtku, svoje partnerice, kolege i klijente. Protiv osoba koje su iznijele neistine u medijima, osobito koje se razmahuju velikim, a ni na čemu utemeljenim zaključcima te lažnim i lošim asocijacijama poput Fimi Medije, pred sudovima RH pokrenut ću pravne kaznene i građanske postupke – poručila je A. Šarić.
Pojedini mediji tumačili su i da je Karamarko u sukobu interesa jer je vozio službeni automobil tvrtke čiji nije zaposlenik, no A. Šarić tvrdi da to nije točno.
Gubici u skladu s planom
– Neki mediji referirali su se na Zakon o prijevozu u cestovnom prometu, članak 91., tumačeći da iz njega proizlazi tko smije koristiti službena vozila tvrtke i iz toga izvlačili teze o sukobu interesa. No to se odnosi na prijevoz osoba u smislu nekomercijalnog prijevoza. Važno je zato pročitati članak 4. istog zakona koji u stavku 33. objašnjava pojmove i zaključak je, da ne prepričavam zakon, kako vozilom može upravljati član uže obitelji – tvrdi Karamarkova partnerica.
Budući da je tvrtka Drimia dvije zadnje godine završila u minusu (lani je minus bio 141.000 kuna) postavilo se pitanje odakle novac za skupocjeni terenac. Ana Šarić objašnjava kako je istina da je tvrtka imala gubitke. No kaže da svatko tko se bavio poduzetništvom i tko je dobronamjeran može razumjeti da se u prvom vremenu poslovanja baš i ne planira velika dobit. Drimia je od 2013. u investicijskom ciklusu, a ostvareni gubici u skladu su s planom.
– Drimia je ulagala i u Opium i planirano zauzimanje tržišnih pozicija. Važno je da Drimia zapošljava, osigurava vrlo stimulativne uvjete i vrednuje rad te participira u punjenju državnog proračuna – zaključila je Karamarkova partnerica.
Lako za to što voze privatne osobe, nas zanima kada će odgovarati ministri koji se na državni račun vozaju po skijalištima i oni koji zapošljavaju partijske podobnike preko veze...