Dosad su ih stavljali u tjestenine, njoke, razne deserte, kao dodatak pizzama, a sad će ih šira javnost kušati i u burgerima. Ovaj gomolj “vrijedan zlata”, kako su ga prozvali, od početka tjedna na meniju je najpoznatijeg svjetskog lanca poznatog po pripremi hamburgera. A upravo činjenica da gotovo da nema onog tko nije jeo u McDonald’su potaknula je čelnike Zigante tartufa da lancu brze prehrane ponude burger koji je na sajmu tartufa u Livadama, naselju u unutrašnjosti Istre, izazvao pravu pomamu.
– Nakon što smo ideju burgera od tartufa ponudili McDonald’su, sudjelovali smo u pripremi primjerka koji se tek trebao početi prodavati u njihovim restoranima. Činili smo to na osnovi našeg iskustva spajanja tartufa s idealnim namirnicama koje se slažu uz sam gomolj – kažu iz Zigantea, vodeće hrvatske tvrtke za preradu i prodaju tartufa sa sjedištem u Plovaniji, nedaleko od Buja, iz čije tvornice svakoga dana izlazi oko deset tisuća kreiranih proizvoda.
Tartufi u McDonald’s stižu isključivo iz Istre, a da ne usfali “materijala” garantiraju specifičnim načinom proizvodnje koji omogućuje da namirnica bude dostupna tijekom cijele godine te velikom broju tartufara i dobavljača s kojima Zigante posluje.
Tzv. Maestro burger dolazi u toplom pecivu, pripremljen je od dva stopostotna goveđa odreska u kombinaciji s gauda sirom, pečenim šampinjonima, prženim lukom, matovilcem te umakom od gljiva s dodatkom Zigante tartufate.
– Tartufi su središte našeg poslovanja već četvrt stoljeća i sasvim smo sigurni da će zagolicati nepca – ističu iz Zigantea. Uz burger naručiti se mogu i Loaded Fries, krumpirići preliveni majonezom s tartufima.
– Takav tip burgera najviše vole poslovnjaci i ljudi koji dolaze na gablece. Sam sendvič košta 38 kuna, mali meni je 46, a veliki 49 kuna. Trudili smo se oblikovati cijenu tako da je prihvatljiva i da ne odskače od drugih sendviča – govori Juro Radman, upravitelj McDonald’s restorana u Avenue Mallu. Da su stvarno uspjeli, shvatili su kad su burger počeli prodavati početkom ovog tjedna. Jako su, kaže Radman, zadovoljni potražnjom koja će, sigurni su, biti još veća u sljedeća dva mjeseca, koliko dugo ga planiraju imati u ponudi.
– Naši promo sendviči stalno se mijenjaju i, ako prođu dobro kod gostiju, ponekad se i vraćaju u ponudu. Burger s tartufom bio je poseban izazov upravo zbog intenzivnog okusa i mirisa koji ne paše svima – kazao je Juro Radman.
No očito su upravo zbog aromatičnog okusa po kojima su poznati tartufi dugo i pomno vagali koliku količinu tartufate staviti. Jer jači je miris koji se osjeti čim se kutija u kojoj je burger stavi ispred onog koji ga se sprema pojesti nego sam okus. Drugim riječima – količina tartufa pasat će i onima koji tartufe ne vole i onima koji ih obožavaju.
hah...ni t od tartufa