strategija za izbore

Bandić i Kerum u kampanji bez PR stručnjaka

milan bandić,rajko ostojić
Foto: Grgur Žučko/PIXSELL
1/7
28.04.2013.
u 08:03

Bandić, kažu njegovi suradnici, neće plaćati nijednu PR agenciju, no u ekipi se “mota” nekoliko stručnjaka za odnose s javnošću.

Ako je vjerovati u iskrenost kandidata za gradonačelnike u četiri najveća hrvatska grada, PR agencije slabo će se okoristiti od lokalnih izbora. Milanu Bandiću i Željku Kerumu, dvojici najosebujnijih gradonačelnika koji se 19. svibnja natječu za još jedan mandat u Zagrebu i Splitu, formalno nijedan PR stručnjak ne osmišljava kampanju. Prije četiri godine za Keruma je to radio Krešimir Macan, a za Bandića, neslužbeno, kampanju je vodila agencija Millenium.

– Angažirali smo Željka Keruma i Juru Šundova – odgovorio nam je Jure Šundov, splitski dogradonačelnik iz Kerumova HGS-a. Osokoljeni jednom Kerumovom pobjedom u Splitu, HGS-ovci vjeruju da imaju dovoljno znanja i iskustva, a mora se i štedjeti, pa je Kerum glavni strateg kampanje. Idejama mu pomažu Šundov i ekipa iz Predsjedništva HGS-a.

– Radimo svoj posao, a svi su ostali ljubomorni pa pljucaju po nama, gade nas i tako nam daju prostor u svim medijima – opisao je Šundov kako “drugi” rade Kerumu kampanju koja će za ove izbore biti skromna i ni po čemu spektakularna.

Javilo se 12.500 volontera

– Znate onu; što je više kleveta i laži, Kerum nam je draži – zaključio je Šundov. Bandić, kažu njegovi suradnici, neće plaćati nijednu PR agenciju, no u ekipi se “mota” nekoliko stručnjaka za odnose s javnošću.

– Nama su suradnici građani i raspoređeni su po svim dijelovima grada. Javilo nam se 12.500 volontera – objašnjava Bandićev suradnik iz najužeg tima. Bandić je poznat da se u javnosti ne hvali PR uslugama u kampanjama, ali i po tome što ne sluša baš pozorno upute. Primjerice, u najavi predsjedničke kandidature Bandić je uputu PR-ovca Borisa Maleševića da će “raditi kao pčela” preinačio u “raditi kao konj”. Sudeći po zadnjim Bandićevim i Kerumovim potezima, incidentu sa zaštitarima i derneku na otvaranju zapadne obale, njih dvojica lako pronalaze put do medija.

Jedan od rijetkih u čijem su timu priznali koje su agencije angažirane u kampanji Bandićev je oponent Rajko Ostojić. Za njega rade Rizol media, odnosno Tin Nuić i Darko Baniček te Media val, odnosno Mario Medek. Kreativu su osmislili Bruketa&Žinić. Kampanja se pak koordinira sa Zinkom Bardić, specijalnom savjetnicom premijera Milanovića za medije. Agencija Madison postavila je s Bruketom i Žinićem okvir kampanje za lokalne izbore, a operativno je vode stožeri po gradovima. Premijerova savjetnica, navodno, posebno nadzire kampanju splitskog kandidata Ive Baldasara budući da je SDP-u Split kao veliki grad iznimno važan.

Laburisti sami dizajnirali

Godinama radi i kampanje riječkom SDP-ovcu Vojku Obersnelu. Vrh stranke laburista dizajnirao je pak izgled letaka i plakat, kao i slogan “Novi ljudi, nova politika”, a ogranci će na tome graditi kampanju.

>> Lokalni izbori: Za županije se bore novi ljudi

>> SDP-ova glavna bitka za Zagreb, HDZ u napad na Split, Vukovar...

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije