PODUZETNIČKA ZONA Iako se ističe važnost projekta, šibenska je zona Podi u povojima

Bez reklame i pristupne ceste nema novog kapitala

26.02.2009.
u 15:56

Zona Podi, ideja koja datira od kraja 80-ih godina proteklog stoljeća, projekt je zbog kojeg se lome koplja vladajuće strukture Grada i oporbe.

Prije Dugopolja
Iako je ideja krenula mnogo prije od, primjerice, zone u Dugopolju, na Podima se tek u posljednjih nekoliko godina počelo ozbiljnije graditi. Dugopolje danas slovi za najveću zonu takve vrste u Dalmaciji sa niti jednom nezaposlenom osobom, dok se na Podima tek nazire nešto slično. Jedna od glavnih kritika oporbenih stranaka je struktura investitora koji grade na Podima.

– Projekt, koji se navodi kao jedan od glavnih gospodarskih ‘zamašnjaka’ naše županije, zaobišao je vanjski kapital. Činjenica je da na Podima hale grade isključivo tvrtke koje su već imale pogone na području županije – kaže Franko Vidović, prvi čovjek SDP-a Šibenik.

Glavni razlog za takvo stanje Vidović vidi u nedostatku reklame.

Neozbiljan pristup
– Niti u jednom magazinu ili novinama koje su orijentirane na gospodarstvo ne možete naći reklamu za Pode. Mislim da je to neozbiljan pristup, ideji koja u suštini i nije loša – naglašava Vidović.

Iako udaljena od Dalmatine svega pedesetak metara zračne linije, poduzetnička zona još nema pristup na prometnicu koja bi uvelike mogla utjecati na njezin razvoj i donijeti toliko željeni ‘novi’ kapital. Već neko vrijeme aktualna vlast o tome priča, ali detaljnog plana i programa još nema. Čuva li se taj projekt za predizbornu realizaciju ili novi mandat pokazat će vrijeme, jer nitko od mjerodavnih osoba danas nije mogao izdvojiti par minuta svoga vremena.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije