Virtualni turizam

Bloger Paul Bradbury: Odlično je vrijeme za promociju Hrvatske

Poznati Bloger Paul Bradbury, porijeklom Irac koji od 2002. živi u Hrvatskoj,  pokrenuo je kampanju Virtualna Hrvatska
24.04.2020.
u 14:44

Ljudi i dalje imaju očajničku želju za putovanjem (a što je bolje od hrvatske plaže jednom kad sve ovo završi?) i sada imaju puno vremena istražiti kamo, smatra poznati bloger

Hrvatski portal s vijestima na engleskom jeziku Total Croatia News turističkim zajednicama nudi besplatnu platformu za promociju zemlje. Poznati Bloger Paul Bradbury, porijeklom Irac koji od 2002. živi u Hrvatskoj, pokrenuo je kampanju Virtualna Hrvatska koja omgućuje da turisti iz udobnosti svoga doma istražuju lijepu našu i planiraju koje će lokacije uskoro posjetiti. Vlasnik portala, čije tekstove godišnje čita više od tri milijuna korisnika, smatra kako vremena za gubljenje nema.

- Nikad nije bilo boljeg vremena za strateško promoviranje turizma, jer dvije su stvari sigurne - ljudi i dalje imaju očajničku želju za putovanjem (a što je bolje od hrvatske plaže jednom kad sve ovo završi, koja je k tomu jako blizu za sve one koji u Hrvatsku mogu doći automobilima?) i upravo sada imaju jako puno vremena dobro istražiti kamo žele pobjeći i putovati čim im se ukaže prva prilika. A ta je kombinacija izuzetno dobra za promociju turizma. Trenutačno imamo prilike vidjeti mnoge turističke kampanje diljem svijeta, koje prikazuju primamljive destinacije uz poruke poput "Ostanite kod kuće, putujte kasnije". Takve su poruke sasvim razumne i dobrodošle, no ne daju onaj dodatni impuls koji stvara stvarnu želju za putovanjem - kaže Bradbury.

Poznati Bloger Paul Bradbury, porijeklom Irac koji od 2002. živi u Hrvatskoj,  pokrenuo je kampanju Virtualna Hrvatska
1/2

Kampanja je zamišljena kao serija članaka o destinacijama diljem Hrvatske, koji će budućim turistima pružiti više informacija o pojedinoj lokaciji, ali i priliku za virtualno istraživanje i zaljubljivanje u nju, sve dok ponovno ne budu mogli putovati. Dva članka već su i objavljena, a promoviraju virtualne ture i planiranje posjeta Zagrebu i Hvaru.

Bradbury poziva turističke zajednice da mu pošalju online promotivne materijale i priče o svojim destinacijama, a on će ih objaviti besplatno na svom portalu. Te priče se potom mogu dijeliti svim kanalima kojima turističke zajednice raspolažu.

- Lokalne turističke zajednice najbolje poznaju svoje destinacije i imaju dostupne promotivne materijale, a uz podršku Total Croatia Newsa, hrvatske će destinacije obići svijet. Malo po malo, mislim da bismo zajedničkim snagama mogli učiniti puno za ovu, još neizvjesnu, turističku sezonu - poručuje Bradbury. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije