Rođen u Michiganu, Walker Melville "Bud" Mahurin prekinuo je studij strojarstva da bi se prijavio u ratno zrakoplovstvo tri mjeseca prije Pearl Harbora, događaja koji je SAD uvukao u Drugi svjetski rat. Pilotsku obuku završio je 1942., a karijeru ratnog letača počeo je neslavno – prvi avion koji je oborio bio je njegov vlastiti. Naime, previše se približio bombarderu B-24 u čijoj je pratnji bio, svojim avionom zakačio njegov propeler i morao iskočiti iz oštećenog aviona. No, već par mjeseci kasnije mogao se pohvaliti prvim zračnim pobjedama. Već drugi pilot kojeg je oborio bio je Wilhelm Walland, slavni as Luftwaffea s 55 zračnih pobjeda. Ukupno je, leteći na P-47D Thunderboltu, Bud Mahurin oborio četiri Focke Wulfa Fw 190, sedam Messerschmita Bf 109 i 110, dva Junkersa Ju 88 i jerdan Dornier Do 217. Taj zadnji bombarder oštetio mu je avion, te je Mahurin morao iskočiti i dva mjeseca je proveo krijući se s francuskim Pokretom otpora.
Nakon povratka u Englesku, procijenjeno je da je doznao previše o Pokretu otpora te je preveliik rizik u slučaju ponovnog zarobljavanja. Stoga je "prizemljen" i poslan natrag u SAD. S borbenim letovima nastavio je krajem 1944., ali na drugoj, pacifičkoj bojišnici, i leteći na P-51D uspio oboriti jedan Mitsubishi Ki-46.
Nakon rata, vješti pilot uspješno je prešao na mlažnjake, i leteći na F-86 Sabre u Korejskom ratu je 1951. oborio tri neprijateljska zrakoplova MiG 15. Međutim, početkom 1952. oborila ga je sjevernokorejska protuzračna vatra, i proveo je 16 mjeseci u zarobljeništvu. Oslobođen je tek u rujnu 1953., nakon završetka rata, a od njega su Amerikanci doznali mnogo o neprijateljskim metodama mučenja i ispiranja mozga, kojima je bio svakodnevno podvrgavan. Pod mukama je potpisao lažna priznanja, poput onog da je učestvovao u biološkom ratovanju i iz aviona puštao kukce iznad sjevernokorejskih polja.
Premda je po povratku u SAD od potpukovnika unaprijeđen u pukovnika, karijera mu se našla u slijepoj ulici, i 1956. prešao je u privatni sektor (avioindustrija). Jedan od pilota koji je služio pod njegovim zapovjedništvom u Koreji, Robert Smith, javno je tvrdio da se ratno zrakoplovstvo SAD ponijelo iznimno nečasno prema Mahurinu, jednom od svojih najboljih pilota: na njega je vršen pritisak da podnese ostavku samo četiri godine prije nego što bi stekao pravo na punu mirovinu, a sve zbog političkih sukoba oko iznuđenih zarobljeničkih priznanja. No, nakon tolikih godina sve je to izgubilo na važnosti, i slavni pilot s 24 pobjede na tri bojišnice bit će 11. kolovoza svečano sahranjen na vojnom groblju Arlington uz pune počasti koje je i zaslužio.
obo rio ga je Wilhelm-Ferdinand Galland - a ne Walland.