ŽUSTRA RASPRAVA

Burno u Otvorenom: 'Tomašević je omogućio članu Uprave Holdinga kupiti Teslu za 9000 kn mjesečno'

Screenshot HRT
31.05.2022.
u 23:42

Mario Župan je rekao da je u četiri godine koliko je bio u NO-u nikad članovima Uprave nisu davali privatni auti za korištenje, a da je Tomašević omogućio Borisu Sesaru da "za privatni auto dobiva 9000 kn mjesečno, dolazi privatnim autom na posao, vozi ga službeno šofer i ide kući"

Prva godina mandata zagrebačke gradske uprave bila je tema večerašnjeg Otvorenog na HRT-u gdje se vodila žustra rasprava. 

Gordan Bosanac (Možemo!) rekao je da misli da su napravili dovoljno za ono što su obećali, imajući na umu da je prošla tek prva godina mandata. 

- Vrlo sam zadovoljan kada vidim da ljudi koji su nas birali i dali nam povjerenje imaju strpljenje i za ovaj grad i novu garnituru jer svi znamo da se ništa preko noći neće moći promijeniti, odnosno da preko noći sigurno nećemo moći Zagreb pretvoriti u grad za 21. stoljeće kao što smo i obećali našim sugrađanima i sugrađankama - rekao je Bosanac.

Mario Župan (HDZ) rekao je da je Tomašević 14. lipnja izvan zakona imenovao novu upravu Zagrebačkog holdinga, a kritizirao je i pokušaj ukidanja mjere roditelj odgojitelj.

- Svi projekti su stali. Što se tiče demokratizacije Grada Zagreba, mislim da je baš suprotno, da je totalna cenzura - rekao je Župan.

Renato Petek (SDP) rekao je da se nastavljaju i realiziraju brojni dobri projekti koje je pripremila bivša uprava. 

- Tomašević je dobio ogromnu potporu birača i povijesnu priliku da promijeni način upravljanja gradom, ta prilika još uvijek postoji - rekao je. 

Lovro Marković (Most) rekao je da izrazito manjka mjesta u gradskim vrtićima te upitao predstavnike vlasti koliko su vrtića krenuli graditi u proteklih godinu dana i koliko je novih odgojitelja zaposleno, dodajući odmah da se radi o mizernim brojkama u odnosu na najave.

- Jako puno odluka se donosilo, nažalost, u Skupštini po hitnom postupku. Dakle, jedna velika stihija - rekao je Marković.

Otvorena je i tema Zagrebačkog holdinga. Bosanac je, govoreći o lošem zatečenom stanju, istaknuo da je sam Župan bio u Nadzornom odboru Holdinga. Župan je rekao da je u četiri godine koliko je bio u NO-u nikad članovima Uprave nisu davali privatni auti za korištenje, a da je Tomašević omogućio Borisu Sesaru da "za privatni auto dobiva 9000 kn mjesečno, dolazi privatnim autom na posao, vozi ga službeno šofer i ide kući". 

- Znate koji je to auto? Tesla! Gospodin Tomašević je omogućio članu Uprave kupiti Teslu. 9000 kn puta četiri godine mandata... - rekao je Župan.

Petek je dobio da su tu informaciju dobili na zadnjoj sjednici te da je Tomašević to potvrdio.

- Ako netko koristi službeni auto i može ga koristiti, onda nema potreba da koristi privatni auto - dodao je.

Komentara 5

Avatar Purgerdragovoljac
Purgerdragovoljac
08:38 01.06.2022.

Nakon godinu dana na čelu metropole, odrađeni su značajni strateški projekti: Tri žardinjere u staroj Vlaškoj i klupa u duginim bojama na Zrinjevcu.

SA
sanikol
09:13 01.06.2022.

Gradonačelniče. Molim odgovor. Da li je točno ovo o plaćanju 9000 kuna mjesečno za dolazak na posao i odlazak sa posla, privatnim automobilom. Ako je to točno, DORH treba ovaj slučaj procesuirati bez ikakve dodatne prijave o kriminalu. Ili možda je čovjek prijavljen sa boravištem u Lici i svaki dan dolazi na posao iz Like (cca 200 km) od Zagreba pa mu je to za putne troškove- vjerojatno po pravilniku grada Zagreba. A uz to je vrhunski stručnjak za muljaže.

TO
TORQUEMADA
08:31 04.06.2022.

Mercedesi, audiji i BMW-i više nisu fora u izgradnji prestižne slike o sebi. Sad je glavni statusni simbol voziti Teslu. Blentava ljudska potreba da se uključi u tu igru nadmetanja i poželi se domoći tog automobila čak i onda kad ta nabava nadilazi njegove objektivne financijske mogućnosti, ne prezajući čak ni od ovakvih makinacija, postavlja neka bitna pitanja o kapacitiranosti ljudi određenih da upravljaju našim životima kroz postavljanje na visoke i odgovorne dužnosti. Kad bi barem posezali za domaćim proizvodom, Rimčevom neverom, pa bi čovjek bar rekao da promovira nešto naše i time možda progledao kroz prste zbog promidžbe domaće tehnologije i reklame najboljeg električnog automobila na svijetu. Tako bi i skrenuo pozornost na doista najbolji takav proizvod na svijetu, i pridonio brendiranju naše perjanice u kreiranju modela za domaće snobove i one koji to žele biti u budućnosti. Ipak, moje skromno mišljenje je da električni automobili nemaju šanse da zažive prema sadašnjim znanstvenim parametrima, barem u kontekstu usporedivosti s uporabom vozila pogonjenih fosilnim gorivima, a osobito u kontekstu ekoloških problema masovnog zbrinjavanja goleme količine baterija, što neće biti rješivo na globalno prihvatljivoj razini bar nekoliko desetljeća.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije