Automobili su oduvijek simboli muške spolne moći – ili barem zamjena za nju. Zato autosaloni angažiraju dugonoge i goluždrave hostese da poziraju uz trijumfe njemačke i japanske tehnologije, da ublaže tu nepodnošljivu količinu maskuline seksualnosti
Komentara 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Neshvatljiva starijim generacijama? Kojim to točno? Napucane Opel Kalibre i Kedeti iz 90ti, 402 utrke 2000ti. Neke od njih su izrodile Rimca. Očito generacijama koje su odrasle u Jugi jer osim Zastave nisu ni imale opcije nešto drugo voziti. Priča je drugačija u Americi ili Njemačkoj, sam film Američki grafiti se bavi okupljanjima auto entuzijasta koji stare aute prerađuju u hot rod.