CEZIH je ponovno u funkciji, nakon jutrošnjeg pada. "Uslijed radova na optimizaciji sustava CEZIH na novoj platformi od jutros su zabilježene poteškoće u radu sustava. Odmah se pristupilo detekciji i žurnom otklanjanju problema te je sustav ponovno u funkciji. Očekuje se da će radovi na optimizaciji sustava trajati do početka listopada. Ispričavamo se korisnicima zbog poteškoća uzrokovanim jutrošnjim problemima u radu sustava", stoji u odgovoru tvrtke Ericsson Nikola Tesla poslanom HZZO-u.
RANIJE OBJAVELJENO:
Sustav CEZIH, Centralni zdravstveni informacijski sustav Republike Hrvatske koji omogućuje izdavanje eRecepata i eUputnica, ponovno je nedostupan zbog tehničkih problema. Iz Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) poručuju da intenzivno rade na rješavanju poteškoća kako bi što prije ponovno omogućili rad sustava. HZZO poziva na strpljenje i razumijevanje dok se problemi ne riješe.
Pitali smo HZZO o čemu je riječ, a oni su nam proslijedili očitovanje tvrtke Ericsson Nikola Tesla, koja održava sustav CEZIH-a: "Uslijed radova na stabilizaciji sustava CEZIH na novoj platformi od jutros su zabilježene poteškoće u radu sustava. Radi se na žurnom otklanjanju problema. Ispričavamo se korisnicima sustava", stoji u očitovanju. Zašto do ovakvih prekida dolazi učestalo i gotovo da su redovni, zatražili smo detaljnije obrazloženje koje ćemo objaviti kad ga dobijemo.
Podsjetimo, ovo nije prvi put da CEZIH ima poteškoće u radu. Posljednji prekid zabilježen je 12. kolovoza, a kvarovi su se dogodili i 2. kolovoza te 30. srpnja. Sustav je bio nedostupan od 26. do 29. srpnja zbog radova na migraciji. U tom razdoblju uputnice i recepti izdavali su se na papiru kako bi se osiguralo kontinuirano pružanje zdravstvene zaštite.
VEZANI ČLANCI:
FOTO Ovo je Sirijac (26) koji je nožem ubadao ljude u Njemačkoj: Na sud stigao u helikopteru, nosio bijelu rukavicu
Kad će tu neka ostavka pasti. Ovo je prevršilo svaku mjeru. U Albaniji bi to do sad riješili.